Igår, 23:25
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vad i hela friden går kvinnor igång på hos en sån? Kan någon svara på det? Pung och kuk som klibbat fast i varandra. Hår och fy fan.

Och en kvinnas skrev är så mycket mer tilltalande alltså , några sega skivor gammal rostbiff som glidit isär, ett hål med ribbor på insidan, fylld av könssjukdomar, svampar, bakterier som ger urinvägsinfektioner varje vecka, och sväljer mängder med antisvamp kräm därimellan. Kvinnors kön får pissrännan på en toalett i parken att framstå som ren i jämförelse.

Kuken är åtminstone ren, sköljs ren vid varje piss, inga som helst problem med varken bakterier eller svampar. En biologiskt mästerlig konstruktion.
Senast redigerad av Din-gamla-mamma Igår kl. 23:28.
Citera
Igår, 23:25
Medlem
Queutards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Eftersom män rent objektivt har fulare kroppar än kvinnor får man försöka gilla andra grejer med dem.

Att män tycker så är bekant, men alltså även kvinnor?

Hos andra djur råder det motsatta förhållandet. En hingst är fysiskt vackrare än ett sto. En lejonhanne med stor man vackrare än en skraltig hona. Handjuren behöver imponera på sliddjuren.

Mannen får väl göra helikoptern då, eftersom kvinnans sexuella fantasti trots allt är synnerligen begränsad.
Citera
Igår, 23:40
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
En naken helt vanlig man. Ingen Brad Pitt eller så.

Vad i hela friden går kvinnor igång på hos en sån? Kan någon svara på det? Pung och kuk som klibbat fast i varandra. Hår och fy fan.

Kan bara tala för mig själv, men jag tänder inte direkt på nakna män. Utan jag tänder på en påklädd man, hans personlighet etc, och om mannen är väldigt attraktiv så vill jag ta hans kuk i munnen helt enkelt.

Men det är ju inte så att jag går igång på bilden av den nakne mannen, som bara står där med sin hängpung. En naken man är ju inte attraktiv på samma sätt som en naken kvinna.

Däremot är ju mannen väldigt snygg och sexig när man är inne i själva akten. Men återigen, då ska det ju vara en man som man tänder på.

Jag uppskattar att män attraheras av ungefär 80% av alla kvinnor, medans vi kanske attraheras av 2% av alla män.
Citera
Idag, 00:22
Medlem
Citat:

Fan va trött jag är på att killar aldrig lyssnar eller litar på mig när jag säger att iaf jag och de kvinnor jag hänger med (som alla är eftertraktade hos män) inte alls har utseende och absolut inte kuk som prio. Visst det är väl en liten bonus men inget som väger upp om du är korkad, tråkig, översittare osv.

Vet du hur ofta vi pratat om besvikelsen när en man börjar prata och han försöker vara cool och hävda sig. Inte lyssnar på det man säger och ger en trötta komplimanger som han tror vi vill höra. Sen kommer det alltid ett ”jag är ju lite speciell va för jag är så bra på att slicka fitta” . Har typ hört den tre gånger bara den senaste veckan.

Jag har dejtat och blivit fucking kär i tjocka objektivt fula män med små kukar bara för att de fått mig att skratta och sett mig som en människa. Lyssnat och respekterat mig. Testa det någon jävla gång. Förlåt men blir så trött.
Citera
Idag, 00:35
Medlem
J.Doessons avatar
En hel del..
Citera
Idag, 00:52
Medlem
Negercps avatar
Citat:
En naken helt vanlig man.
Vad i hela friden går kvinnor igång på hos en sån? Kan någon svara på det?
Axelbredden, svettlukten och längtan att få sörpla i sig sperman. Så brukade mitt exluder från Chile beskriva sin känsla när vi inte hade setts på fem dagar.
Citera
Idag, 01:03
Medlem
Kvinnor överlag går igång undermedvetet på håriga svettiga män men förstår inte det själva.
Citera
Idag, 02:00
Medlem
När jag var sexuellt aktiv

En stor kuk slår allt
Citera
Idag, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
När jag var sexuellt aktiv

En stor kuk slår allt

Tycker du det är sexigt om man har stora pungkulor också?
Citera
Idag, 03:05
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:

Nu tror jag ingen kvinna går igång på en naken man utan det behövs mer än så! Ett trevligt sätt och ett genuint intresse för vad kvinnan tycker och tänker kan vara en bra början! Att ha samma intressen kan också vara bra!
Citera
Idag, 05:24
Medlem
Det är nog överkroppen som är mest attraktiv, en lean muskulös man med breda axlar och six pack är vad kvinnor evolutionärt har programmerats att dras till, då det signalerar hälsa, atletism och styrka.
Vi män tänder på smal midja, stora höfter och bröst, som visar hälsa (låg kroppsfett) atletisms, och förmögen att föda hälsosamma barn och kunna mata dem.
Köns organ är inte lika attraktiva för bägge skönen, tycker en sexig tjej ser bättre ut i bikini än att vara helt naken och visa fittan.
Citera
Idag, 06:33
Medlem
halaltarzans avatar
Vad kvinnor ser i maskulina män är väl inte så svårt att förstå, men vad de däremot ser i ickemaskulina är lite svårare. Är det möjligen så att de vet att visar de välvilja och tar emot mannen då och då och talar om hur stoooor han är och hur duktig han är i sängen så kommer hon få fördelar av det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in