Citat:
^^ Edit: Nope! Fick precis info att Betala senare ger 0.4% cashback. Snacka om att äta kakan och ha kakan kvar.
Intressant hur ni argumenterar för att plocka flaskor motsvarande 35 spänn eller vad någon sa, vilket garanterat är 2-4 timmars arbete. Här omsätter man pengar på något, färdigt. Vill man plocka flaskor kan man lägga 2-4 timmar på det + 5 minuter på detta per månad och dubbla vinsten, och dessutom spendera 50% av tiden på att slippa bli utstirrad.
Däremot cashback får mig att känna mig riktigt korkad. 0.2% men hade glömt att det var per månad, vs 1.8% ränta före skatt på spar. Så ska gå tillbaka till cashback istället, blir ju även ränta på ränta på det.
Däremot cashback får mig att känna mig riktigt korkad. 0.2% men hade glömt att det var per månad, vs 1.8% ränta före skatt på spar. Så ska gå tillbaka till cashback istället, blir ju även ränta på ränta på det.
Cashback har jag emellertid inte jag fått, så ska skälla ut AI-supporten fullständigt och utkräva cashback under dagen. Återkommer när jag vet mer.
Citat:
Iofs! Där sa du nåt. Det blir förvisso ganska dålig utdelning, men köpa billigaste Lidl-platta, hälla ut och panta burkarna kan ju ge tillbaka lite iaf.
Om ts dessutom satsar på PET-flaskor så kommer han att krossa den plan han skissat på. Tänk två kronor varje dag istället för 30, nu pratar vi cashflow delux 😃. Under förutsättning att ts inte handlar flaskan själv, utifrån ts märkliga resonemang vet man i och för sig inte
Nämen på riktigt, du är inne på något här. Pant överhuvudtaget riktar tankarna inte bara till att tänka på hur pantad jag själv är, utan pantbanken. Köpa nått dyrt, betala senare, lämna tillbaka och panta om? Kan man göra så, och sen få ut pengar på kortet?! :O