2026-07-16, 18:54
Medlem
Skickade in till Novus att dem skulle göra en undersökning om hur brett det t enorma stödet för reglering av tidelag är dessvärre så vägrade dem därför frågar jag er hur stort tror ni folkliga stödet är och vad anser du
2026-07-16, 18:58
Medlem
Sqrbankens avatar
Tror det är rätt brett, nära 100 procent. De enda som emot är centerpartister och andra djurknullare.
2026-07-16, 19:01
Medlem
Vet inte, men jag blev idag kär i en mätarlarv och försökte ha älskog med den. Råkade dock mosa den med min penis
2026-07-16, 19:02
Medlem
Jag tror det beror lite på formen av tidelag. Om du pratat om akter av penetration som skadat djuren hade nog 99.999% varit för ett förbud. Om du å andra sidan pratat om en kvinna som låter sin hund.. ja, du fattar, på djurets initiativ och utan tvång - då hade nog siffrorna varit annorlunda. Kanske 95% emot? Men oavsett hade en klar majoritet varit emot tidelag och ansett att det borde vara kriminaliserat, det är jag övertygad om.

Men jag kan ha helt fel! Kanske är Svensken mer pervers än vad de ger uttryck för "officiellt".
2026-07-16, 19:13
Medlem
Negercps avatar
Nyans heter väl det där nya islamistpartiet, dom skulle aldrig acceptera ett förbud mot tidelag.
2026-07-16, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Tror det är rätt brett, nära 100 procent. De enda som emot är centerpartister och andra djurknullare.

Tror du har helt rätt om att stödet är brett men även att centerpartister nog är mest kritiska. Vem kan Glömma Eskil Erlandssons framträdande i Riksdagen för snart 20 år sedan då han argumenterade emot att sex med djur är djurplågeri.
2026-07-16, 20:08
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaffeDurfsson
Skickade in till Novus att dem skulle göra en undersökning om hur brett det t enorma stödet för reglering av tidelag är dessvärre så vägrade dem därför frågar jag er hur stort tror ni folkliga stödet är och vad anser du
Antagligen tog de dig inte på allvar eftersom du inte ens kan skilja på "De" och "Dem".
2026-07-16, 20:40
Medlem
Jordgubbes avatar
Hur många varv kan man dra att Tidöpartierna kallats Tidölaget egentligen, fniss.
2026-07-16, 20:46
Medlem
supremanics avatar
Jag tror frågan blir för binär om man bara frågar tidelag eller ej.
Många svenskar lever nog enligt devisen "hellre en hamster i anus än tio i skogen" medans de rynkar näsan åt att dra på sig ett par genomskinliga inseminationshanskar och redigt fista en ko i röva.
En kompromiss där man tillåter tidelag med smådjur och mindre hundraser vore mer pragmatiskt tror jag än att dra allt till sin spets. Spets vore förövrigt lovligt byte med detta såtillvida den inte är för tung.
2026-07-16, 23:16
Medlem
Som djurvän kan jag väl på min höjd tillåta mig att knulla någon med flatlöss,
dom ska ju ha någonstans att krypa omkring på.

Kycklingfilé äter jag, inte fina men goda djur.

Med tanke på dagens invandring så är en lagligt tidelag mycket önskvärt
i den gruppen av folk, vänstern har ju alltid varit åt det hållet i brist på annat.
De manliga centerpartister med egen bondgård och deras söner har nog testat
en hel del ute i ladugården?

Visste om en äldre snubbe (numera avliden) han spikade fast ett par gummistövlar
på en lagom hög stapel med SJ-pallar. Upp med fåret på pallhögen med fårets bakben
nere i stövlarna och där stod han o knullade.
Den sinnesslöa snubben var även på en praktikplats/sysselsättning på en bondgård
(i två dagar) sedan var han ej välkommen något mer då han blev ertappad med byxorna
nere o stod o runkade med ena handen, den andra handen hade han kört upp i fittan på en ko.
Han också avlidna bror var även han sinnesslö men hade en stor förkärlek till thinnerflaskan
för att det luktade så gott.
2026-07-16, 23:53
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaffeDurfsson

Det finns inget stöd bland befolkningen för tidelag men att straffen blir strängare skulle nog 95% ställa sig bakom!
Igår, 00:15
Moderator
Strix m/94s avatar
Det finns redan en tråd om tidelag. Diskussionen må fortsätta i den

Denna tråd låst.

PI -> PK

Strix/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem