2026-07-18, 22:00
Medlem
Queutards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emigrerad
Trodde som ung i min enfald att svenska blondiner var planetens bästa kvinnor.

Självförtroendet som byggs upp efter ett par år i Latinamerika eller ex-jugoslaviska länder gör det otroligt mycket lättare att gå fram till kaxiga tjejer i nordiska länder enligt egen erfarenhet. När man är van att tjejerna kommer fram till ”utlänningar” som sitter ignorant vid bardisken så stiger självförtroendet i en rasande fart. Svårt att bygga upp det i Sverige om man inte är en tatuerad gymråtta på 185+ cm.

Den allmänna pissoar som svenska tjejer utgör valde jag bort för länge länge LÄNGE sedan. Finns inte ett uns av charm hos svenska tjejer, och de har i princip reducerats till feministiska kravmaskiner. Vet inte varför de tror att de är något, de har inte en chans mot asiatiska tjejer.
Citera
2026-07-19, 00:42
Medlem
Jazkers avatar
Längtar efter en muskulös man av medellängd med fet kuk, var hittar man en sådan?
Citera
2026-07-19, 01:18
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomat
Tjejer under 50 som ser minst OK ut kan välja och vraka.
Detsamma gäller inte män. Jag har kollegor som är incels, manliga så klart.
Nej inte alls, du är 20 år fel på det. Under 30 ja, om de är snygga. Är de fula kan de inte vraka något alls. Kan de få sex? Absolut men det är absolut inte att "välja och vraka", de får en fet gubbe av något slag.
Citera
2026-07-19, 02:02
Avstängd
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queutard
Den allmänna pissoar som svenska tjejer utgör valde jag bort för länge länge LÄNGE sedan. Finns inte ett uns av charm hos svenska tjejer, och de har i princip reducerats till feministiska kravmaskiner. Vet inte varför de tror att de är något, de har inte en chans mot asiatiska tjejer.
Men alltså svenska tjejer vill inte ha dig hahah (och det är inte så konstigt med tanke på er människosyn, värderingar t.ex.).

Majoriteten av kvinnohatare som spyr galla på svenska brudar är egentligen frustrerade för att dessa brudar inte vill ha dom fattar alla som inte är korkade.
Alla svenska tjejer är individer och alla är olika.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-07-19 kl. 02:06.
Citera
2026-07-19, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queutard
Finns inte ett uns av charm hos svenska tjejer, och de har i princip reducerats till feministiska kravmaskiner.

Ja det är sant, men det beror nog till en del på att nordiska eller skandinaviska pojkar/killar som aldrig blivit män tillåtit detta ske. Det ska vara så jämlikt och gränserna mellan man och kvinna ska suddas ut. Asistiska kvinnor vet jag inget om men latinske är feminina och gillar till viss del machokulturen där mannen är MAN och kvinnan är FEMININ KVINNA hela livet, som inte klipper håret kort och fult när de fyller 30 eller ger bort sin sexiga kläder och höga klackar till Myrorna i samma veva. Ett problem dock som bör belysas är att mesiga svenska killar som fortsätter vara mesiga fjantar i Latinamerika blir fullständigt överkörda och i princip rånade av dessa kvinnor som ser sin chans att få ett barn med europeiskt efternamn (klassresa för dem). Sett tre svenska vänner tvingas lämna två olika latinamerikanska länder efter skilsmässor då ex-frun tar allt och bråkar fem år med vårdnadstvist och anklagar f.d. mannen för våldtäkt och fysiskt våld i hemmet. Så det gäller att antingen sätta ner foten och markera tidigt i förhållanden om man råkar träffa på ett sådan gold digger, göra slut innan giftemål, och leta upp en mentalt stabil kvinna. Det kan ta ett decennie.
Citera
2026-07-19, 02:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Emigrerad
Bor själv i Latinamerika sedan över två decennier (bott i två, jobbat och på fritiden härjat runt i de flesta länder) och Centralamerika och Karibien ska icke förglömmas. Skulle vilja påstå Latinamerika istället för Sydamerika. Beskrivningen stämmer mycket bra för övrigt, förutom i Uruguay och Argentina där tjejerna är trötta på ständigt påstridiga latinos. Man får hålla en lägre profil.
Jo tjejerna i Uruguay och Argentina är väl också innerligt svintrötta på killar som vill knulla.
Citera
2026-07-19, 13:30
Medlem
sardinisardiniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Men alltså svenska tjejer vill inte ha dig hahah (och det är inte så konstigt med tanke på er människosyn, värderingar t.ex.).

Majoriteten av kvinnohatare som spyr galla på svenska brudar är egentligen frustrerade för att dessa brudar inte vill ha dom fattar alla som inte är korkade.
Alla svenska tjejer är individer och alla är olika.
Är man en pojke utan erfarenheter kan jag förstå att man är bitter över att inte kunna få en svensk tjej. Men med åren öppnas fler perspektiv och man förstår vilken otroligt liten förlust det är att inte ha en svensk tjej. Svenska tjejer kan se ut som skit men tror sig ändå förtjäna "det bästa", oavsett om det är på krogen eller på en dejtingapp. Dessutom är de väldigt impulsstyrda utifrån stunden. Att kalla något för dess sanna bemärkelse behöver inte nödvändigtvis betyda att man är bitter. Vad menar du att man ska vara bitter över? En kvinna som inte ens kan laga mat? Som inte ens kan ha en unik klädstil? Som leker fin med sin pojkvän i Sverige men sen knulla första bästa turk i tjejresan?

Jag har festat en hel del i Stockholm och även dejtat svenska tjejer, och blivit rentav äcklad av allt jag har sett. Till den grad att jag mer betraktar det som tur att jag inte trampat på en mina och hållits gisslan med oönskade barn i bagaget, olycklig relation eller en våldtäktsanklagelse. Du tror inte det finns en förklaring till att det dräller med 30 plussare utan barn i det här landet?

Förlorarna blir i slutändan de svenska kvinnorna. Det är de som kommer stå där förbrukade och oattraktiva utan barn och familj redan när de är vid 35 eller i värsta fall ensamstående. Medan mannen kommer sitta på ett ordentligt sparkapital och kan leva loppan i en annan världsdel.

Exempel från senaste utgången. Svensk tjej som man pratar med på någon app under natten och som helt plötsligt vill att man kommer över på ett glas till hennes lägenhet trots att man aldrig träffat henne. Man föreslår istället en dejt under kontrollerade former dagen därpå. Hon är positiv till tanken. Sen när dagen kommer så har hon "tröttnat". Det var alltså bara alkoholen och impulsen som talade där under den varma sommarnatten då hennes fitta vibrerade. Med andra ord, inget att ha. Under samma utgång håller jag på med en barnlös svensk tjej strax över 40 års åldern. Vi tar nummer. Skiljs. Sen är allt dött dagen därpå som om det som hänt mellan oss aldrig har hänt, medan hon fortsätter med sitt meningslösa instagram-liv trots att hon vid det här laget borde ha 3-4 barn.

Inte nog med det, alla spritluder som "bjuder på en dans" och snackar och försöker få en till att betala i baren. När man sen visar sig vara alldeles för smart så springer dom efter nästa offer.
Senast redigerad av sardinisardinien 2026-07-19 kl. 13:44.
Citera
2026-07-19, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Men vilka människors liv är så lite värda att man köper in dem som horor till soldater?
öppna vilka sociala medier du vill och se på alla kvinnor som fläker ut sig till allmän beskådan för enbart likes och internet fame. jag tycker inte om verkligheten men det hjälper inte att blunda för den.
Citera
2026-07-19, 19:24
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
öppna vilka sociala medier du vill och se på alla kvinnor som fläker ut sig till allmän beskådan för enbart likes och internet fame. jag tycker inte om verkligheten men det hjälper inte att blunda för den.
Det är inte samma sak som att köpa en människa för att förgripa sig på.
Citera
2026-07-19, 19:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det är inte samma sak som att köpa en människa för att förgripa sig på.

Då får de väl låta bli att sälja sig då. Ingen svälter ihjäl här.
Citera
2026-07-19, 20:43
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Då får de väl låta bli att sälja sig då. Ingen svälter ihjäl här.
Jag besvarade en diskussion vi hade om att arméer köper in horor för att hålla soldater lugna och medgörliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in