Citat:
Ursprungligen postat av
EpicUsername
Men alltså svenska tjejer vill inte ha dig hahah (och det är inte så konstigt med tanke på er människosyn, värderingar t.ex.).
Majoriteten av kvinnohatare som spyr galla på svenska brudar är egentligen frustrerade för att dessa brudar inte vill ha dom fattar alla som inte är korkade.
Alla svenska tjejer är individer och alla är olika.
Är man en pojke utan erfarenheter kan jag förstå att man är bitter över att inte kunna få en svensk tjej. Men med åren öppnas fler perspektiv och man förstår vilken otroligt liten förlust det är att inte ha en svensk tjej. Svenska tjejer kan se ut som skit men tror sig ändå förtjäna "det bästa", oavsett om det är på krogen eller på en dejtingapp. Dessutom är de väldigt impulsstyrda utifrån stunden. Att kalla något för dess sanna bemärkelse behöver inte nödvändigtvis betyda att man är bitter. Vad menar du att man ska vara bitter över? En kvinna som inte ens kan laga mat? Som inte ens kan ha en unik klädstil? Som leker fin med sin pojkvän i Sverige men sen knulla första bästa turk i tjejresan?
Jag har festat en hel del i Stockholm och även dejtat svenska tjejer, och blivit rentav äcklad av allt jag har sett. Till den grad att jag mer betraktar det som tur att jag inte trampat på en mina och hållits gisslan med oönskade barn i bagaget, olycklig relation eller en våldtäktsanklagelse. Du tror inte det finns en förklaring till att det dräller med 30 plussare utan barn i det här landet?
Förlorarna blir i slutändan de svenska kvinnorna. Det är de som kommer stå där förbrukade och oattraktiva utan barn och familj redan när de är vid 35 eller i värsta fall ensamstående. Medan mannen kommer sitta på ett ordentligt sparkapital och kan leva loppan i en annan världsdel.
Exempel från senaste utgången. Svensk tjej som man pratar med på någon app under natten och som helt plötsligt vill att man kommer över på ett glas till hennes lägenhet trots att man aldrig träffat henne. Man föreslår istället en dejt under kontrollerade former dagen därpå. Hon är positiv till tanken. Sen när dagen kommer så har hon "tröttnat". Det var alltså bara alkoholen och impulsen som talade där under den varma sommarnatten då hennes fitta vibrerade. Med andra ord, inget att ha. Under samma utgång håller jag på med en barnlös svensk tjej strax över 40 års åldern. Vi tar nummer. Skiljs. Sen är allt dött dagen därpå som om det som hänt mellan oss aldrig har hänt, medan hon fortsätter med sitt meningslösa instagram-liv trots att hon vid det här laget borde ha 3-4 barn.
Inte nog med det, alla spritluder som "bjuder på en dans" och snackar och försöker få en till att betala i baren. När man sen visar sig vara alldeles för smart så springer dom efter nästa offer.