Igår, 13:04
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Vad väljer ni och varför?
Citera
Igår, 13:06
Medlem
litenbokstavs avatar
det beror på vilken jag är mest sugen på i just det läget
Citera
Igår, 13:10
Medlem
Onanikrems avatar
Egentligen inget av det, men kebabpizza är vanligen mer mat och godare i mitt tycke. Är stor i maten och vill gärna bli mätt när jag äter. För mycket vattniga grönsaker som inte mättar på en talrik.
Citera
Igår, 13:18
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Egentligen inget av det, men kebabpizza är vanligen mer mat och godare i mitt tycke. Är stor i maten och vill gärna bli mätt när jag äter. För mycket vattniga grönsaker som inte mättar på en talrik.

År det inte mer mättande med kebab tallrik och pommes? Upplever att man får mer kebab då än på pizzan?
Citera
Igår, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Vad väljer ni och varför?
Kebabpizza, mest för att de flesta pizzerior har riktigt värdelös pommes. Inte minst efter att man tagit den hem från pizzerian. De verkar vara livrädda för att låta potatisen få färg och bli krispig.

Helst väljer jag dock kebabrulle.
Citera
Igår, 13:20
Medlem
En riktig man väljer kebabpizza - de andra får sitta där och plocka med pommesen med sina målade naglar.
Citera
Igår, 13:21
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Kebabtallrik med pommes frites för att den är godare!
Citera
Igår, 13:32
Medlem
Kebabrulle. Kebabpizza förknippar jag bara med extrembakfylla från förr i tiden.
Citera
Igår, 13:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
År det inte mer mättande med kebab tallrik och pommes? Upplever att man får mer kebab då än på pizzan?
Inte enligt min erfarenhet, nu var det länge sedan jag åt hämtpizza, rulle eller talrik men så var det då. Väg pizzan och väg tallriken så får du svaret. Nyöppnad pizzeria för 20 år sedan. Stora jävla rullar, vägde en rulle på skoj när jag var på jobbet. 830g Det varade bara ett par månader, sedan var de nere på 400-500g Det var normalprisrullar, då ca 90 kr

Eftersom jag är en kille som kan äta 6-700g kött till lunch skulle jag lätt kunna äta två kebabtallrikar, men kanske inte två kebabpizzor (ifs tränar och jobbar jag inte i dag, så äter lite mindre än då) Tycker halva kebabtallriken var mest vattniga grönsaker, även fast jag gillar lök.
Citera
Igår, 13:37
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Kebabrulle. Kebabpizza förknippar jag bara med extrembakfylla från förr i tiden.

vad är bättre med rulle?
Citera
Igår, 13:41
Medlem
Citat:
vad är bättre med rulle?

Om man bortser från den direkta associationen jag har till kebabpizza och bakfylla så är pizza lite för mastig, och kebab med pommes eller ris blir för tråkigt.

Rullen har den perfekta kombinationen av bröd, kebab, sallad och sås.
Citera
Igår, 13:49
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Kebab alexander med häften pommes.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto