2026-07-14, 23:32
Medlem
Hej,
Behöver lite råd och stöd inför en date i helgen med två killar. Vi alla är ombytliga vilket innebär att vi ger och får kuk oralt och analt.
En av killarna har en lite grövre kuk än vad jag är van med. Jag tycker det är lite läskigt men blir så otroligt tänd av att jag skallfå den i min röv 😍
Är det något jag kan förbereda mig med de kommande dagarna för att kunna få in den till vår träffa i helgen? Tänker att jag vill njuta så mycket som möjligt, i gränsen mellan kåthet, smärta och njutning.
Har även snappat upp ställningar (rider eller bakifrån med en kudde under höften) som är att föredra. Någon som har andra ställningar?
Fick också tips om andning, men jag blev inte kock hur den fungerade. Någon som kan förklara?
Undanbedes direkt påhopp.
Senast redigerad av StafJacobs 2026-07-14 kl. 23:49.
Citera
Igår, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StafJacobs
Hej,
Behöver lite råd och stöd inför en date i helgen med två killar. Vi alla är ombytliga vilket innebär att vi ger och får kuk oralt och analt.
En av killarna har en lite grövre kuk än vad jag är van med. Jag tycker det är lite läskigt men blir så otroligt tänd av att jag skallfå den i min röv 😍
Är det något jag kan förbereda mig med de kommande dagarna för att kunna få in den till vår träffa i helgen? Tänker att jag vill njuta så mycket som möjligt, i gränsen mellan kåthet, smärta och njutning.
Har även snappat upp ställningar (rider eller bakifrån med en kudde under höften) som är att föredra. Någon som har andra ställningar?
Fick också tips om andning, men jag blev inte kock hur den fungerade. Någon som kan förklara?
Om du är inne på andningstekniker bör du söka runt bland andningstekniker för krystning där finns det mycket som funkar som smärtlindrande.
Citera
Igår, 05:38
Medlem
Onanikrems avatar
Porrstjärnor brukar använda någon sort bedövningskräm när de tar två eller tre jättekukar i bajshålet. Fråga på ditt lokala apotek eller ring 1177. Googla på dirtygardengirl, hon har instruktionsvideos med bildspel och slutprov efteråt.
Citera
Igår, 05:50
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StafJacobs
Hej,
Välkommen till Flashback. Du har kommit till helt rätt ställe för att ställa gayanalsexrelaterade frågor. Här finns verkligen en bred erfarenhet av liberala värden och tolerans.

Lösningen på ditt problem är väl som alltid, massor av glid och massor av tid. Uppvärmning är A och O i all form av analsex. Att bara tro att man ska kunna köra in den fungerar inte. Är mannen dessutom rejält välhängd blir det ännu värre. Det finns naturligtvis en bortre gräns för hur mycket en ringmuskel kan ta emot men å andra sidan har man ju sett filmer där kvinnor satt sig på ölburkar och koner och allt möjligt så med övning och uppvärmning så bör det säkert inte vara några problem. Och som sagt, mycket glid. Är du någotsånär erfaren så vet du säkert hur du brukar göra och vad som brukar fungera.

Ha så trevligt och tänk på säkerheten.
Citera
Igår, 09:40
Medlem
Tryck upp en buttplug i röven en stund innan?
Citera
Igår, 22:33
Medlem
exoticspices avatar
Är detta något du måste göra?

Tycker inte det låter som något du verkligen vill om du känner att det är läskigt.

Vad händer med dig om du inte har dejten? Kommer du känna att du har missat något viktigt i livet?
Citera
Idag, 15:49
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Om du är seriös homogayfag så värm upp med en rejäl buttplugg innan och spruta in glidmedel i prutten med en sån stor plastspruta så går det nog bra. Gör det ont så säg bara nej. Enkelt. Hur kan någon inte veta detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in