Citat:
Ursprungligen postat av
StafJacobs
Hej,
Behöver lite råd och stöd inför en date i helgen med två killar. Vi alla är ombytliga vilket innebär att vi ger och får kuk oralt och analt.
En av killarna har en lite grövre kuk än vad jag är van med. Jag tycker det är lite läskigt men blir så otroligt tänd av att jag skallfå den i min röv 😍
Är det något jag kan förbereda mig med de kommande dagarna för att kunna få in den till vår träffa i helgen? Tänker att jag vill njuta så mycket som möjligt, i gränsen mellan kåthet, smärta och njutning.
Har även snappat upp ställningar (rider eller bakifrån med en kudde under höften) som är att föredra. Någon som har andra ställningar?
Fick också tips om andning, men jag blev inte kock hur den fungerade. Någon som kan förklara?
Undanbedes direkt påhopp.
Välkommen till Flashback. Du har kommit till helt rätt ställe för att ställa gayanalsexrelaterade frågor. Här finns verkligen en bred erfarenhet av liberala värden och tolerans.
Lösningen på ditt problem är väl som alltid, massor av glid och massor av tid. Uppvärmning är A och O i all form av analsex. Att bara tro att man ska kunna köra in den fungerar inte. Är mannen dessutom rejält välhängd blir det ännu värre. Det finns naturligtvis en bortre gräns för hur mycket en ringmuskel kan ta emot men å andra sidan har man ju sett filmer där kvinnor satt sig på ölburkar och koner och allt möjligt så med övning och uppvärmning så bör det säkert inte vara några problem. Och som sagt, mycket glid. Är du någotsånär erfaren så vet du säkert hur du brukar göra och vad som brukar fungera.
Ha så trevligt och tänk på säkerheten.