Citat:
Ursprungligen postat av
fiftyforfifty
Skönt med en värld som är svart och vit.
Är det så för dig?
För så är det inte för mig och den fakta jag lagt fram till dig, den berättar just det jag sade och INGET systematiskt valfusk, och det enda man sett med systematiskt valfusk är när donalds försökte få en delstat at "hitta" röster.
Varför skriver du en skäp-oneliner för?
För du inte gillar denna fakta att man faktiskt gjort djupdukningar i detta och aldrig funnit mer spår av systematiskt valfusk än med donalds.
Citat:
Ursprungligen postat av
Auric
Ja, det vore faktiskt bättre. Personer som inte respekterar demokratin har ju egentligen inte ens anledning att rösta.
Mer än lura väljarna och attackera demokratin att den försvagas.
Alltid varit fascinerad över att en del finner trygghet i lögner och skräp som de försvarar som det vore dagens sanning.
Se bara på detta med Kina, sällan skådat skräp har man sett innan, men bevisen kanske kommer denna torsdagen och om denna gång riktiga bevis som verkligen pekar vad Kina gjort än ett tal som säger en sak och bevisen säger inget?
Citat:
Ursprungligen postat av
Threadkiller
Ok, du tycker att det införs för snabbt. Det är en rimlig invändning, och svaret på din fråga är att jag har inte den blekaste aning om huruvida den amerikanska staten klarar uppgiften att verifiera miljontals ID på tre månader.
Det ändrar inte på att vänstermuppar blir arga över minsta krav för att få rösta, oavsett hur de införs, och att den absoluta majoriteten av invändningarna kommer från slika vänstermuppar. Vänstermuppar hade helst tagit bort alla krav.
Det fattar ju vilken idiot som helst som har förmågan att tänka och förstå hur register går till och samla in denna datan, att vi pratar om kanske 10år innan det registret är uppe och fullt fungerande.
Det tar längre tid än 3 månader bara för göra de grundläggande besluten för ett nationellt ID-kort, och arbetet bra längre.
Och du säger du vet inte, försöker du driva med oss eller fattar du så lite om allmänt ID-kort kräver en massa uppbackning.
För saken är att de som har ID-kort använder samma osäkra system som de utan, men bägge styrker sin identitet med påvisa punkter i deras liv osv....
Och du har inte en blekast på 3 månader

SIcket roligt skämt, och två, inbillar du dig ad hominemt vänstermuppar är till ding hjälp?
Undrar då det bara försvagar din ståndpunkt för var gång du gör och för du inser att prata som en normal människa med saklighet och fakta inte funkar.(Och nej, det finns ingen fakta för ID-kort av denna skala, sakligheten att myndigheter jobbar långsamt är verkligen inget nytt, och bara skriva en rad på ett papper är inget välgrundat beslut, och skulle bara göra processen än längre.)
Undrar när vi får bevis som överensstämmer med skräpet som kom ur donalds mun om Kina, denna torsdagen?