Citat:
Ursprungligen postat av
TheLucky
Det där är lika trovärdigt som att fråga en islamist vad han tycker om judar.
Har du något att komma med? Jag framför min åsikt och diskuterar utifrån min åsikt, naturligtvis. Att en moderator inte kan hålla sig till ämnet och inte kan bete sig säger väl desto mer.
Trovärdigt? Finns inget i sak där som inte stämmer. Det är groteska löftesbrott ditt skitparti stått för, förstört livet för hundratusentals personer och deras familjer gällande arbetslösheten, stöden, utbildningsmöjligheterna och ersättningssystemen. Naturligtvis röstar inte dessa på ditt skitparti igen efter detta. Att ni tror det är ju skrattretande.
Hur gick det med akassan, aktivitetsstödet, karensdagen, skolan, sjukvården, välfärden? Fundera på det du. Jag kan hjälpa dig på traven med informationen att det gick riktigt illa med dessa frågor och löften. Uppradande av grova löftesbrott, därtill har man helt absurt ignorerat i princip all politik utanför invandring och ständig repression mot allt och alla i ett långtgående kontrollsamhälle. Rakt av allt annat, all annan sakpolitik, har man helt försummat i fyra års tid av ett enormt groteskt misslyckande.