2026-07-13, 20:28
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror8
Har fått en ny kollega på jobbet. Har knappt kännt henne i en vecka och vi har bara utbytt artighetsfraser. Ändå tänker jag på henne titt som tätt.

Jag hatar att jag tänker på henne. Det skaver i hela kroppen. Hon ser söt ut och hon verkar snäll men jag orkar inte med att sukta efter en brud. Det bara tär på mitt sinne.

För att mitigera denna smärta har jag börjat att hata henne. Jag stör mig på allt hon gör. Jag försöker hitta brister i henne.

Har jag någon psykisk störning?

Du kanske helt enkelt bara inte är straight, då det känns obekvämt och fel inom dig och din kropp att fantisera om tjejer.
Citera
2026-07-13, 20:34
Medlem
Nä jag tror bara att du är en omogen och osäker liten individ. Jag tänkte också sådär när jag var 15 år och blivit dumpad av någon brud, då spelade man upp scenarion i sitt huvud där hon satt på på toan och sket äckliga bajskorvar som luktade satan, och sprutlackerade så det stänkte på sitsen. Då blev man äcklad av henne i 10 minuter istället för att sakna henne. En vecka senare var hon glömd och man var och spettade i nya hål istället.
Citera
2026-07-13, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skohorn23
Nä jag tror bara att du är en omogen och osäker liten individ. Jag tänkte också sådär när jag var 15 år och blivit dumpad av någon brud, då spelade man upp scenarion i sitt huvud där hon satt på på toan och sket äckliga bajskorvar som luktade satan, och sprutlackerade så det stänkte på sitsen. Då blev man äcklad av henne i 10 minuter istället för att sakna henne. En vecka senare var hon glömd och man var och spettade i nya hål istället.
Det låter ändå som en bra strategi. Jag vill ju inte vara intresserad av henne men jag har så få kontakter med kvinnor utanför jobbet att när jag träffar på en ny intressant tjej så faller jag osökt för henne.
Citera
2026-07-13, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Du kanske helt enkelt bara inte är straight, då det känns obekvämt och fel inom dig och din kropp att fantisera om tjejer.
Gay är jag inte. Tycker bara det är jobbigt med relationer. Man måste investera så mycket tid. Tycker det är jobbigt allmänt att underhålla en kvinna.
Citera
2026-07-14, 07:21
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror8
Har fått en ny kollega på jobbet. Har knappt kännt henne i en vecka och vi har bara utbytt artighetsfraser. Ändå tänker jag på henne titt som tätt.

Jag hatar att jag tänker på henne. Det skaver i hela kroppen. Hon ser söt ut och hon verkar snäll men jag orkar inte med att sukta efter en brud. Det bara tär på mitt sinne.

För att mitigera denna smärta har jag börjat att hata henne. Jag stör mig på allt hon gör. Jag försöker hitta brister i henne.

Har jag någon psykisk störning?
Du är lite kär och omogen. Dags att växa upp kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in