2026-07-12, 22:09
Medlem
Room531s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=k29cMrVtVXY
Ämnen, bland annat; jihadvåldtäktsgängen (som våra genomkorrupta förrädiska, kriminella regeringar inte bara tillåtit in i länderna i norr men också gått långt för att mörka om! Välfärdsplundrandet, skattebetalarna som betalar för en bokstavlig invasion i land efter land i Europa, för migranter sätts på bidrag och fullbokade hotell för skattepengar osv från dag ett. förtur i köer för vård, tandvård, bostäder för migranter, illegala, mörkandet av kriminaliteten från globalistmedierna, försöken att kontrollera vad folk delar på sociala medier, smutskasta det av kritiker osv, låter det bekant? ja samma ungefär överallt enligt manus, i lite olika grad genom den korrupta, illsinta politiken, indoktrineringen och propagandan styrt från centraliserade & utländska intressen som vill länderna och befolkningarna här i norr, Europa & väst mycket annat än väl.

jRe må vara mestadels ovärt med massa "komiker" men ibland kan det vara bra beroende på vem som gästar - riktigt bra med tanke på räckvidden & här är nog bästa och viktigaste gästen på länge!

Tacksamt, riktigt bra av & att Joe Rogan tagit med Rupert Lowe på podden och når ut med det här till många fler miljoner i ett kick! Hoppas klippen snurrar på shittok och Instagram YT shorts osv med.

Hoppas Restore Britain vinner!

Använd internet, dela på era sociala medier, vi kan göra minst något litet för att ge Restore Britain och deras politik mer räckvidd både inrikes i Storbritannien som utrikes med information om vad som behövs.

Återvandring. "Aim high vote Lowe Millions must go".

Gör något varje dag!

Vad tyckte ni om podcasten? Viktigaste gästen på länge eller har jag missat någon?
Lyssna, dela!

Kolla även;
Save Europe Act ⬇️ Skriv på och dela.
Senast redigerad av Room531 2026-07-12 kl. 22:53.
Citera
2026-07-12, 22:30
Medlem
Ska lyssna imorgon. Mycket händer nu, inte minst i Storbritannien. Har odlat en del kontakter inom nationella kretsar där de senaste åren och det pågår mycket arbete som jag är tacksam över att känna till. Det är lätt att drabbas av fatalism och hade jag inte haft de kontakter som jag har och rört mig ute i Europa så hade jag nog inte varit så optimistisk inför framtiden som jag är. Det kommer inte att bli lätt och det kan mycket väl till och med bli blodigt, men jag tror att segern kommer att bli vår.
Citera
2026-07-12, 22:52
Medlem
Room531s avatar
https://x.com/i/status/2076362200558510588

klipp från Joe Rogan, från där man gjorde exakt samma sak som i Europa, under genomkorrupta bidenadministrationen.
Slussade in 10-20miljoner människor med hjälp av NGOs och karteller och gäng över gränsen på bara 4 år för att försöka rigga valen genom importerade röstblock. Exakt vad man gör i Europa, norr och andra delar av väst som Australien. Antagligen fler håll med.

Säga vad man man vill om Trump, och jag vet att båda sidor sponsras av BlackRock, Blackstone, Wall Street, Israel, olika industrier osv yadayada att de har grepp om många politiker på båda sidor där i usa med men att stänga gränsen där borta för detta vansinne gjorde han riktigt bra. Han är inte lika enkel att styra för djupa staten som Biden och kamala, även om han har en del kompromisser, strunt samma - halvt off topic.

Vi behöver göra som USA under Trump vad gäller det här. Ett återvandringsverk, remigration! Repatriering! Och Migrationsverket måste granskas! Kolla på det här! Är den här jäveln kvar!?
https://x.com/i/status/1667336158076887043

Hur många jävla år har, eller fick en jihadistgalning sitta och slussa in störda mängder islamister, jihadister för att plundra systemen och med målen att försöka erövra vårat land!?

Något motsvarande ICE med som tar rätt på illegala invandrare, invandrade kriminella, extremister som anser att andra ska leva under deras skeva sharialagar och skickar ut dem! 😤 Inga djävulska sharialagar i Sverige!

https://x.com/BGatesIsaPyscho/status/1974878249206567192?t=9Da3aN2rJws5-5pYaSIIrQ&s=19
Som den här hedersvärda Polske politikern säger. We put the handcuffs, put them on a plane and send them back to where we they came from.
Senast redigerad av Room531 2026-07-12 kl. 23:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in