2026-07-25, 18:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Poängen är att jag i mina raderade inlägg diskuterar med motparten om vem som har rätt i sakfrågan.

Det gör du ju definitivt inte i de inläggen fabbobabbo listade, de är ju off topic rakt upp och ner.
2026-07-25, 21:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det gör du ju definitivt inte i de inläggen fabbobabbo listade, de är ju off topic rakt upp och ner.
Jag diskuterar fortfarande de två inlägg som är ämnet för tråden.

Exakt vad i dessa bryter mot exakt vilken regel och exakt varför?

Vet du det?

Och nej, jag diskutera inte "andra användare".

Jag diskuterar vem som har rätt i sakfrågan, där sakfrågan har bäring på trådämnet.

Så, vad?
2026-07-25, 21:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Jag rekommenderar att du läser igenom (FB) Obegriplig/regelvidrig radering och varning. och tänker igenom vad som står där.
Och jag rekommenderar att du förklarar VAD av det som "står där" som förklarar, VAD.

Går det?
2026-07-25, 22:28
Medlem
Citat:
Och jag rekommenderar att du förklarar VAD av det som "står där" som förklarar, VAD.

Går det?
Ärligt talat, jag har faktiskt ingen aning om hur jag kan få dig att förstå det.
2026-07-25, 23:40
Avstängd
Citat:
Ärligt talat, jag har faktiskt ingen aning om hur jag kan få dig att förstå det.
Igen, om du menar att förklaringen till att de två inläggen raderades och att jag varnades för dess innehåll finns bakom den här länken:
(FB) Obegriplig/regelvidrig radering och varning.
...så måste du väl kunna förklara varför?

Eller rekommenderar du bara hit och dit utan att förstå varför du gör det?
2026-07-25, 23:56
Medlem
Citat:
Igen, om du menar att förklaringen till att de två inläggen raderades och att jag varnades för dess innehåll finns bakom den här länken:
(FB) Obegriplig/regelvidrig radering och varning.
...så måste du väl kunna förklara varför?

Eller rekommenderar du bara hit och dit utan att förstå varför du gör det?
De två inläggen är bara toppen på isberget.
Igår, 02:00
Avstängd
Citat:
De två inläggen är bara toppen på isberget.
Spännande. Igen. VAD i de två inläggen bryter mot VILKEN regel och VARFÖR?
Du ger upp igen eftersom du igen saknar goda argument och stöd i den tillgängliga bevisningen.
Jo, jag förstod att det var vad du patetiskt försökte påskina.

Säg till om du vill diskutera sakfrågan.
Inte vilka regelbrott jag eventuellt har begått i andra inlägg. Jag vill veta vilka regelbrott jag har begått i de två inläggen här ovan och som jag varnades för.

Du påstår att det framgår i det inlägg av moderator farbror_barbro som du länkade till och jag vill därför veta VAD i det inlägget som förklarar VILKA regelbrott som föranledde raderandet av de två inläggen, samt min varning.

Och sluta förih****te med tala i kryptiska gåtor med vaga hintar om ditten och datten.

Eller lägg ner.

Går det?
Igår, 02:35
Medlem
Citat:
Spännande. Igen. VAD i de två inläggen bryter mot VILKEN regel och VARFÖR?
Du ger upp igen eftersom du igen saknar goda argument och stöd i den tillgängliga bevisningen.
Jo, jag förstod att det var vad du patetiskt försökte påskina.

Säg till om du vill diskutera sakfrågan.
Inte vilka regelbrott jag eventuellt har begått i andra inlägg. Jag vill veta vilka regelbrott jag har begått i de två inläggen här ovan och som jag varnades för.

Du påstår att det framgår i det inlägg av moderator farbror_barbro som du länkade till och jag vill därför veta VAD i det inlägget som förklarar VILKA regelbrott som föranledde raderandet av de två inläggen, samt min varning.

Och sluta förih****te med tala i kryptiska gåtor med vaga hintar om ditten och datten.

Eller lägg ner.

Går det?
Jag lägger ner, för du fattar inte.
DU, fattar inte. Du.
Igår, 08:39
Moderator
Maviels avatar
Då har vi avhandlat det här i 9 sidor, och kommer inte längre. Som alltid går det att höra av sig om något tillkommer som förändrar det hela. Tråd låses.

/Moderator
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in