2026-07-12, 06:31
Medlem
Grin-Days avatar
Surt!

Man förväntade sig krig och en väldigt jämn match mellan Connor och Max, jag var osäker där men hade Connor som vinnare och Paddys match den visste jag väl att han skulle vinna ...

Men man satt ju uppe för back n forth och galenskap.

Edit: Bisping måste bort från kommentarerna, vad händer han är så dålig och varit i år, varför är han kvar?
Senast redigerad av Grin-Day 2026-07-12 kl. 06:38.
Citera
2026-07-12, 07:09
Medlem
Conor såg ut som sångaren i bandet Mustach, fast helt påverkad
Citera
2026-07-12, 08:19
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grubblar
Conor såg ut som sångaren i bandet Mustach, fast helt påverkad
Utveckla.
Citera
2026-07-12, 08:32
Medlem
Grin-Days avatar
2:34 Det är något med benet .. https://youtu.be/8EZgbfyjL9s?t=155

En extremt vältränad man med fysiken på topp ... om snedsteget hade varit från en 60+ gubbe som provar skor på Ica Maxi hade jag inte reagerat men det där ser inte bra ut.

Inte bara det där hoppande snedsteget , sen tar han ett fyllesteg med tårna rätt ner i backen.
Senast redigerad av Grin-Day 2026-07-12 kl. 08:38.
Citera
2026-07-12, 08:44
Medlem
Grin-Days avatar
Nu överanalyserar jag nog men tyckte att håret var helt fucked när jag såg det live, och kollar nu igen och det ser ut att vara gjort i sista sekunden av någon med alkohol i blodet och klippmaskin från ÖoB.

Känns som att en återkomst av Gregor borde trimmats av någon ElitBög?
Citera
2026-07-12, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Surt!

Man förväntade sig krig och en väldigt jämn match mellan Connor och Max, jag var osäker där men hade Connor som vinnare och Paddys match den visste jag väl att han skulle vinna ...

Men man satt ju uppe för back n forth och galenskap.

Edit: Bisping måste bort från kommentarerna, vad händer han är så dålig och varit i år, varför är han kvar?

Varför förväntar du dig det av en föredetting som inte tävlat på flera år?

Den här matchen kunde bara sluta i fiasko.
Citera
2026-07-12, 09:19
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Varför förväntar du dig det av en föredetting som inte tävlat på flera år?

Den här matchen kunde bara sluta i fiasko.
Jag förväntade mig absolut toppklass, varför iom att man hört och sett om hans träning hur locked in han varit osv.
Citera
2026-07-12, 09:25
Medlem
Citat:
Jag förväntade mig absolut toppklass, varför iom att man hört och sett om hans träning hur locked in han varit osv.

Han är locked in på kändisskap och pengar, inte kampsport.

Han hade en bra rusch första gången i UFC, låt det vara så. Där gjorde han ett jävligt bra jobb. Nu är hans ego större än hans kunnande.

I bästa fall så kommer han tillbaka och vinner några matcher, men hans storhetstid är ju över sen länge.
Citera
2026-07-12, 09:28
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Han är locked in på kändisskap och pengar, inte kampsport.

Han hade en bra rusch första gången i UFC, låt det vara så. Där gjorde han ett jävligt bra jobb. Nu är hans ego större än hans kunnande.

I bästa fall så kommer han tillbaka och vinner några matcher, men hans storhetstid är ju över sen länge.
Han har varit världens bästa mma-fighter det är inte så många som blir det Gregor var speciell.
Pengar har han.. rampljuset kan nog locka.

Jag tror mest han skulle slåss för sig själv sitt ego, bevisa att han var och är bäst.
Citera
2026-07-12, 09:32
Medlem
Citat:
Han har varit världens bästa mma-fighter det är inte så många som blir det Gregor var speciell.
Pengar har han.. rampljuset kan nog locka.

Jag tror mest han skulle slåss för sig själv sitt ego, bevisa att han var och är bäst.

Han har inte varit världens bästa mma-fighter men han var dock jävligt bra. Framförallt så var han bra på den psykologiska biten. Han vann många matcher redan innan han klev in i ringen, men det funkar ju inte efter att man torskat nån match. Då vet alla att du inte alls är ostoppbar.
Citera
2026-07-12, 09:33
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Han har inte varit världens bästa mma-fighter men han var dock jävligt bra. Framförallt så var han bra på den psykologiska biten. Han vann många matcher redan innan han klev in i ringen, men det funkar ju inte efter att man torskat nån match. Då vet alla att du inte alls är ostoppbar.
Han har varit världens bästa , precis som jag skrev.
Citera
2026-07-12, 09:40
Medlem
Citat:
Han har varit världens bästa , precis som jag skrev.

För mig är han inte ens top 10.
Han torskade ändå en hel del.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här