2026-07-12, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amortentia
Men jag är ju bara en liten tjej?
Eller en liten mask? 😂
Citera
2026-07-12, 15:45
Medlem
Du kan bli attraherad av en mask. Men du kan aldrig bli kär i en mask.
Citera
2026-07-12, 19:10
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
Grabbar, har någon frågat er detta? Och hur svarade ni?
"En mask kan man iaf fiska med."
Citera
2026-07-12, 19:34
Medlem
Typiskt grabbiga svar i tråden. Det ska metas och masken ska delas. Usch! Håller dock med om att frågan är rätt idiotisk, då den verkar kräva guidning, typ "hur skulle du ta hand om mig ifall jag förvandlades till en mask"? annars uppstår missnöje ..
Citera
2026-07-12, 19:52
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Godkväll Flashback,

Har gjort en spaning. Det har alltid funnits personer som "testar" potentiella eller nuvarande partners, och en fråga som förekommit mer och mer är "Hade du älskat mig även om jag var en mask?". Som tjej får jag skamligt erkänna att även jag dragit denna på min snubbe, med varierande resultat...
Killen säger att han förstår att svaret ska vara JA, men han svarar ändå NEJ med motivationen att det hade varit jättekonstigt att ha en relation med en mask. Självklart har han helt rätt, men min tjej-hjärna vill ändå att han ska säga JA? Hålla mig i ett fint terrarie eller blomkruka och mata mig med banan eller vafan maskar nu äter.

Tjejer, har ni dragit denna? Och hur reagerade ni på svaret?

Nej, aldrig. Jag minns dock ett annat test.

Men det här PK-svaret skulle väl ligga i tiden?

"Ja, absolut, jag vill ju inte objektifiera eller rasifiera dig och din kropp oavsett hur den ser ut - vit, svart, maskformad etc"
Citera
Igår, 00:35
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Godkväll Flashback,

Har gjort en spaning. Det har alltid funnits personer som "testar" potentiella eller nuvarande partners, och en fråga som förekommit mer och mer är "Hade du älskat mig även om jag var en mask?". Som tjej får jag skamligt erkänna att även jag dragit denna på min snubbe, med varierande resultat...
Killen säger att han förstår att svaret ska vara JA, men han svarar ändå NEJ med motivationen att det hade varit jättekonstigt att ha en relation med en mask. Självklart har han helt rätt, men min tjej-hjärna vill ändå att han ska säga JA? Hålla mig i ett fint terrarie eller blomkruka och mata mig med banan eller vafan maskar nu äter.

Vad är din spaning?
Citera
Igår, 00:36
Medlem
Foliekavajs avatar
Har aldrig fått frågan och vet inte hur jag skulle svara på den men en sak vet jag med säkerhet, det blir inget ligga den dagen, hjärndöda konversationer är sjukt avtändande.
Citera
Igår, 00:43
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Har aldrig fått frågan och vet inte hur jag skulle svara på den men en sak vet jag med säkerhet, det blir inget ligga den dagen, hjärndöda konversationer är sjukt avtändande.
Men det är ju guuuuuuuullligt!
Citera
Igår, 02:20
Medlem
mr.Floppys avatar
När mitt ex blev en mask så försökte jag faktiskt, jag höll masken så att säga.
Men sex var ju inte att tänka på så till sist gick vi skilda vägar.
Sist jag hörde något bodde hon i Jordbro och arbetade på ett trädgårdscenter. Gick tydligen mycket på maskerad.
Citera
Igår, 02:26
Medlem
Citat:
Godkväll Flashback,

Är det barn eller imbeciller vi har att göra med här? Att ställa en fånig fråga till sin partner är inte problemet (man pratar ju mycket strunt med sin partner utöver allt som faktiskt har substans), problemet är om hon lägger någon som helst vikt vid svaret hon får.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in