Blir svårt att följa trådar där personen har skrivit. Om alla namn tas bort men inläggen blir kvar..
Nu vet jag inte hur TS tänkt sig men det löser man med ett anonymiserat slumpartat namn så det går veta vem som skrivit vad i en tråd när kontot är borta.
Blir svårt att följa trådar där personen har skrivit. Om alla namn tas bort men inläggen blir kvar..
Man kan avsluta sina konton och då går inte att följa historiken på det avslutade kontot.
Jag vet inte vad det finns för negativt om även nicket tas bort eller får stå kvar.
Folk missbrukar redan "Avsluta konto"-funktionen. Reggar sig, skriver kanske 10 inlägg o sen avslutar kontot. Samt blir det svårt att följa trådar med inlägg utan att veta vem som skrivit vad.
Nu vet jag inte hur TS tänkt sig men det löser man med ett anonymiserat slumpartat namn så det går veta vem som skrivit vad i en tråd när kontot är borta.
Utmärkt förslag!
Men det ska vara slumpmässigt för varje tråd. Annars blir det bara att användaren har bytt namn och man kan använda AI modeller t.ex Claude för att filtrera på Flashback och bygga AI modell av hela forumet.
Senast redigerad av G.Zamani 2026-07-11 kl. 15:03.