2026-07-11, 11:32
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Ljuga hade han kunnat säga om det faktiskt funnits bevis att dessa UFOs (drönare, ballonger mm) var aliens och utomjordisk teknik men eftersom dom inte vet vad det är så finns ingen anledning att det måste visas upp för alla? Nu släpper dom dessa filmer och alla ser att dom inte bevisar någonting så vad är själva lögnen? Om jag filmar något som rör sig i skogen och jag inte vet om det är ett rådjur eller en björn ljuger jag om jag behåller filmen för mig själv?

Och ingen data från dom mest kända UFO fallen.. än . ringer det nån klocka där?

Ungefär som när dom släppte 40 % maskade dokument om JFK mordet, å skeptiker skrockar hå hå ja ja då vare no inget ändå.
Med er i världen får eliten lättare att göra precis som vill och behagar

Våldta och mörda småbarn, tillbe Baal, syssla med politiska mord och dölja ET närvaron
Citera
2026-07-11, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engammalfisk
Att psykologen Dr Phil är iblandad är väl för att människan är för förljugen ond & svag & rädd.

De ljuger redan i förskolor & i hela samhället.

Atlantis var negrer kanske därför, man vill mörka.

Och delvis är det teknologi man vill ha för sig själv, första datorn kom på 50 talet..

Sumeria var nubs, civilisation är mycket äldre än de säger, de fick uppdatera nyligen efter att de hittade Göbleki Tepe. finns lämningar i sibirien när det var mer beboeligt skapat med idag omöjlig teknik som är 250 tusen år gamla men det ljuger de om.

Finns stora byggnads block som modern vetenskap inte kan lyfta/flytta & pyramider med samma stuk på alla kontinenter.

Totalt onödigt att mörka.

Tänk en saga som Star Wars men mycket mer episk & tragisk, det lever vi i.

Det är riktigt - finns så mycket onödig lögn.
Och den kommer från vetenskaparna själva. De har gett så mycket prestige åt att 'veta' - så när något kommer fram som de inte kan förklara väljer de att mörka eller ljuga. Eller för de vill ha den makt för sig själva.
Fotnot: I en bok av Edwin Black, står det att Nazityskland var världens första datoriserade land. Titeln på boken är: IBM and the Holocaust Det fanns alltså datorer redan på trettio eller fyrtiotalen. Datorerna kom från IBM och man hade full koll på varenda medborgare.
Citera
2026-07-11, 11:59
Medlem
Viktor79xs avatar
Det är bra att sådana som Dr Phil engagerar. Det ger ringar på vattnet. Speciellt inom psykologifåran. För vi vet ju hur mycket skit John Mack fick för sitt engagemang i UFO frågan.

Han är 75 för övrigt.. inte hundra

https://youtu.be/-4AYZPx0too
Citera
2026-07-11, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Jag vet inte varför de frågat Dr Phil? Eller varför han svarat?

Han är mycket kompetent inom sitt område även om de går ovanför gemene flashbackares horisont: Men varför gå in i UFO-debatt?

Jag gissar att man frågat honom om psykologi på något sätt men klippt ihop något annat.

Vertikal målgrupp.

Dr. Phil sprider "UFO-uppvaknandet" till människor som aldrig tidigare varit intresserade av ämnet.
Citera
2026-07-11, 13:00
Medlem
Videoutlåtande:

Citat:
"Frågan är inte vad det är, utan vad vi säger till våra barn."

https://x.com/DrPhil/status/2075752432143945773?s=20

"Vita huset och DNI har gett mig och mitt team på Envoy exklusiv access till den nya batchen av information om UAP..."
Citera
2026-07-11, 13:08
Medlem
Varför spelar hans åsikt mer roll än någon annans? För han blev känd genom reality tv?
Vet han mer än Din psykolog om främmande liv?

Det är så roligt att ufo-rörelsen direkt hypar upp när någon med många följare tydligt visar sitt intresse i ämnet (dom allra flesta människor är fascinerade av det vi inte vet).

Han är en washed out gammal uttråkad gubbe som sprider sina egna fantasier från tristessen och folk nappar. Han ser samma potatis-klipp som ni ser och hör samma historier. Sedan dramatiserar han till det lite fint i videoklipp och vipps så är han världens smartaste människa som har räknat ut allt.
Citera
2026-07-11, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpontanEjakulation
Nej, hans svammel går inte "över huvudet" på forumets användare, som stockad i tråden påstår.
​Människan är ju bara en sämre kopia av Jerry Springer. Han ger absolut inga riktiga råd, hela showen bygger på att låta folk skrika och bråka i tv, för att sen "lösa" allt med gratis drogrehab i slutet. Det mest tragiska är alla idioter som klappar händerna och på fullt allvar tror att de precis har sett ett djupt program och lärt sig äkta psykologi...
Citera
2026-07-11, 13:27
Avslutad
Dr. Phil är en gaggig röv. Det är han som har ljugit för oss
Citera
2026-07-11, 13:46
Medlem
howdie11s avatar
Varför ska man bry sig om vad en gammal kvacksalvare som Dr. Phil säger?
Citera
2026-07-11, 14:55
Medlem
santos_devilles avatar
Ännu en Trump drönare som ska sprida strunt istället för att prata om det viktiga angående den utbredda sexualbrottsligheten inom hans närmsta vänner på båda sidor av det politiska systemet.

Jävla nolla!
Citera
2026-07-11, 15:23
Medlem
kyrkstockens avatar
79 år?

Han verkar referera till en specifik händelse? Roswell? Nej jag har ingen koll eller specialintresse.

Det bästa jag hört var en rymdfysiker som förklarade att de krävdes 100,000 man för att placera en man på månen.

Det skulle krävas enormt mycket energi av en civilisation för att skicka folk till jorden att det inte är värt mödan, vilket de skulle förstå om de nu är så intelligenta. Värdet av resan skulle alltså bli minus många ggr om.

Det är det mest logiska jag hört.
Citera
2026-07-11, 15:52
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Lever den gubben fortfarande, han borde ju vara 100.
Han är antagligen marsian.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in