Citat:
Ursprungligen postat av
borrow
Ärligt talat, eftersom jag inte tror på religion bryr jag mig egentligen inte om kristna eller muslimer dör. Även om man tittar på de två ledarna som anstiftar inbördeskriget i Sudan, är de inte människor med djup religiös tro. De kämpar helt enkelt för att bli Sudans högsta ledare. Vad jag vill ha är ultrahögupplösta drönarbilder som visar hur kriget utvecklas.
Det är inte bara kristna som mördas, våldtas, hotas, plundras, utpressas i kultens namn. Otrogna betyder du som inte vill konvertera till islam, kritiserar islam, inte vill betala jizyah, dyrkar andra religioner, har fel uppfattning om islam, eller inte tror på någon "Allah" alls, eller inte är en del av "religionen". ok ja säkerligen en förenkling. Men du tror utgången blir bättre ifall islam tillåts bli majoritet i norr..? Du har kanske hört om jihadvåldtäktsgängen i Europa, som Tommy Robinson m. fl. har visat om och varnat för. (jämför statistiken mellan Sverige och Polen före/efter 2000 fram tills nu) Eller åldringsövergreppen i vården i Sverige, där "Allah" kallats på under övergreppen. Tydligen så gjordes en varningsfilm i Nederländerna om dessa jihadister som i England kallas "groominggäng" runt 2007 eller något, som bannades (minst i england, kanske fler ställen) för att inte orsaka motstånd till invandring på invasionsnivå, "främlingsfientlighet", "rasism" eller "islamofobi".
Antagligen är det samma liknande väg som tagits där i Sudan med för att islam ska ha nåtts en sådan överväldigande majoritet. Invasion, "snäll och oskyldig" infilitrering, sedan försök till mer aggressivt övertagande och omfattande jihad.
Vi håller på att tvingas in i samma religiösa krig som är längre gånget i Sudan pga allt förräderi. 😤 oavsett om man är religiös eller ej... Det är vad som massimporterats och mörkats om en lång tid.