2026-07-12, 16:04
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Du menar att du vunnit något här?

Vem är incel?
Som sagt - vem är det som kommer med invektiv och personangrepp direkt?
Citera
2026-07-12, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Som sagt - vem är det som kommer med invektiv och personangrepp direkt?

Vad har det med att du är incel att göra?

Och varför skyller du det på Lexbase?
Citera
2026-07-12, 16:07
Medlem
franges avatar
Citat:
Vad har det med att du är incel att göra?

Och varför skyller du det på Lexbase?
Tss, emotionella fruntimmer. Har du ens läst tråden? Nej, uppenbarligen inte.

Hade du ens läst tråden så har jag inte sagt ett dugg om den Lexbase-teorin som trådstartaren svamlar om. Inte ett dugg. Men det brydde du dig inte om - utan du skulle absolut direkt hitta en syndabock att angripa med invektiv eftersom känslorna kokar.

Pinsamt.
Citera
2026-07-12, 16:13
Avslutad
Citat:
Tss, emotionella fruntimmer. Har du ens läst tråden? Nej, uppenbarligen inte.

Hade du ens läst tråden så har jag inte sagt ett dugg om den Lexbase-teorin som trådstartaren svamlar om. Inte ett dugg. Men det brydde du dig inte om - utan du skulle absolut direkt hitta en syndabock att angripa med invektiv eftersom känslorna kokar.

Pinsamt.

Mer man än du någonsin kommer att bli incel.

Sluta skyll din incel-situation på Lexbase nolla.
Citera
2026-07-12, 16:17
Medlem
franges avatar
Citat:
Mer man än du någonsin kommer att bli incel.

Sluta skyll din incel-situation på Lexbase nolla.
Hahaha, enbart personangrepp och invektiv som en ilsken kattkärring som sliter sitt hår i vrede

För andra gången - jag har inte skrivit ett piss vare sig om, för eller emot Lexbase här i tråden. Lär dig läsa - kärringtrasa. Hade du några faktiska argument att komma med?

Du skämmer ju bara ut dig här. Be någon vuxen gå ut på en promenad med dig så kanske du kommer till sans.
Citera
2026-07-12, 16:23
Avslutad
Citat:
Hahaha, enbart personangrepp och invektiv som en ilsken kattkärring som sliter sitt hår i vrede

För andra gången - jag har inte skrivit ett piss vare sig om, för eller emot Lexbase här i tråden. Lär dig läsa - kärringtrasa. Hade du några faktiska argument att komma med?

Du skämmer ju bara ut dig här. Be någon vuxen gå ut på en promenad med dig så kanske du kommer till sans.

Du förtjänar ditt öde.

Har knappast något med Lexbase att göra.

Lycka till med detta projekt.
Citera
2026-07-12, 16:26
Medlem
franges avatar
Citat:
Du förtjänar ditt öde.

Har knappast något med Lexbase att göra.

Lycka till med detta projekt.
Var god läs tråden igen, du gör dig enbart till allmänt åtlöje.
Citera
2026-07-12, 19:39
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoraya2
För övrigt ska män hålla sig helt borta från mig, och sköta sitt eget. Precis som jag gör detsamma. Sedan får dom göra och tycka vad dom vill. Men inte hos mig i alla fall.
Hade du trott på det så hade du bara gått vidare men du är i varje tråd och pratar om hur lite du behöver män. Sluta försök att intala dig saker som inte är sant Zoraya2.
Citera
2026-07-13, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Beror ju mycket på om man är faktiskt är och har en het "bad boy" aura kring sig också som avgör, typ som Jeremy Meeks som blev känd efter ett mugshot (fängelsefoto) eller James Dean i sina filmroller, även typ Gago i Förrädarna har ju lite sån aura, ser du ut så och faktiskt är en snygg kriminell så kan man säkert få ligg men att hitta kvinnor som vill bli tillsammans med någon mindre attraktiv brottsling som saknar den auran som de flesta gör är det nog desto svårare. Se på typ Dermot Clemenger till exempel, inte är han speciellt eftertraktad bland kvinnor trots att han är en "bad boy" som brutit mot lagen.

Nu pratar inte jag om kändisar här va och det var väl inte det tråden gällde heller (eller forumsdelen heller för den delen).
Citera
2026-07-15, 14:42
Medlem
Finns gott om både grundforskning i biologi/zoologi samt mer avancerade psykologiska studier som avhandlar effekter av könsöverskott i olika djurpopulationer... Så du är helt ute och cyklar min vän.

F.ö. haft långvariga partners i omgångar sedan 1998 så inte heller tjyvnypet du kom med hade någon verkan :-)

Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Ytterligare en person som vill skylla sina problem på något annat än sig själv?

Om det vore sant så som du säger så skulle det inte det inte finnas några incels i länder utan invandring eller med ett överskott av kvinnor så är det inte.

Ett överskott av t.ex. 10% män eller kvinnor påverkar inte på det viset som du beskriver det är inte så att män och kvinnor blir ihopparade med varandra och sedan några blir över som går och blir incels utan en stor del av män eller kvinnor lever utan partner.
Citera
2026-07-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaftMaja3
Finns gott om både grundforskning i biologi/zoologi samt mer avancerade psykologiska studier som avhandlar effekter av könsöverskott i olika djurpopulationer... Så du är helt ute och cyklar min vän.

F.ö. haft långvariga partners i omgångar sedan 1998 så inte heller tjyvnypet du kom med hade någon verkan :-)

Jaha det "finns forskning" dina ord låter så övertygande

Grattis till att du har haft en partners i olika omgångar som om det skulle ändra någonting.

Män och kvinnor parar inte ihop sig som svanar 1:1 och sedan lever så för resten av livet så att det blir några över utan en stor andel av alla människor i Sverige lever som singlar.

Det könsöverskott på några procent som har uppstått till följd av massinvandring till Sverige och Västeuropa finns inte i länder som Japan och Korea där det finns flest incels.
Citera
2026-07-17, 12:32
Medlem
Du verkar vara lite hjärnatrofierad så skriver på lätt svenska till dig:

Sverige är inte lika med Japan/Korea
Alla (typ) populationsstudier visar stressutfall vid könsöverskott.

De individer oavsett om vi pratar hjortar, laxar eller homo sapiens som drabbas hårdast är unga män (hjortar, laxar, etc). Det betyder att eftersom unga hannar är minst viktiga för artens överlevnad uppstår ett evolutionärt tryck på unga män/hannar att genom dominans eller på andra sätt slåss för rätten att para sig. Survival of the fittest.

Men vår tunna civilisationsfernissa gör det opassande att göra detta i våra länder som ung hanne. I andra kulturer lever detta kvar mer påtagligt.

Nu är ju du helt avtrubbad i dina frontallober, men jag tror de flesta skulle hålla med mig om att det är skillnad i beteende på 5 stycken syrianska killar i 15-års åldern i grupp och 5 stycken svennebanan i grupp på en buss eller tunnelbana exv. Ser du någon skillnad?

Incels är utkonkurrerade unga hannar som kokar av ilska under den mer eller mindre välkamouflerade ytan, de som blev bortvalda eller aldrig var med i lottningen. Men du har svårt att se det, larsjohansson? Det kuggar inte riktigt i för dig att det du tänkte skulle bli så bra blev skit?

Du kanske rentav är en av de som hurrade när vi började öppna våra hjärtan för en fin liten coctail av våld, överraskningssex och grova brott? Festligt, inte sant? Önskar dig lycka till nu när dina eventuella barn får skörda skiten du i sådanafall sått, du vet, "Alla ska med"!

Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Jaha det "finns forskning" dina ord låter så övertygande

Grattis till att du har haft en partners i olika omgångar som om det skulle ändra någonting.

Män och kvinnor parar inte ihop sig som svanar 1:1 och sedan lever så för resten av livet så att det blir några över utan en stor andel av alla människor i Sverige lever som singlar.

Det könsöverskott på några procent som har uppstått till följd av massinvandring till Sverige och Västeuropa finns inte i länder som Japan och Korea där det finns flest incels.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in