2026-07-10, 17:43
Medlem
Sqrbankens avatar
V och MP, till viss del sossesvinen. Inga partier arbetar hårdare för reformer för positiv särbehandling utifrån etnicitet. Och nej, det finns ingen "omvänd rasism".

Rasism är rasism, även om anala vänsterorienterade rasstudier (ja, de pysslar med sånt) krampaktigt vill få det till att rasifierade inte kan vara rasister.
Citera
2026-07-10, 17:55
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Faktiskt har du nog fel där. För dem är judarna problemet, inte muslimer. Speciellt inte de från Iran, arierna.
Edit: För även muslimer är mot judar, så de blir deras allierade i den frågan. Liksom vänsterns faktiskt.
Jaha, då är det inget parti för mig i alla fall. Jag vet vad som är ohyra och vad som är tolererbart.
Citera
2026-07-10, 17:56
Medlem
Mailmanss avatar
Skulle nog säga Nordfront, om de ens är ett parti. Annars nyans kanske
Citera
2026-07-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnblend
Vill inte lägga min röst på ett parti med rasistiska undertoner i sin politik.
Det var väl arbetarpartiet, högerpartiey och bondeförbundwy som hjälpte nazisterna under ww2
Citera
2026-07-10, 19:05
Avslutad
MP eller V.
Citera
2026-07-10, 19:09
Medlem
marfokabs avatar
Då bör du rösta SD
Citera
2026-07-10, 20:37
Medlem
Vänsterpartiet har sista 30 åren gått från att trycka ner den etniska svenska mannen, till att hata den etniska svenska mannen. Dom gör allt för att alla etniska svenska män ska begå kollektivt självmord, så dom kan få sina hbtq personer och invandrare för sig själv. Utan att behöva höra några klagomål. Så med andra ord bedriver dom folkmord på ett lite diskretare sätt än Nazisterna gjorde.
Citera
2026-07-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnblend
Vill inte lägga min röst på ett parti med rasistiska undertoner i sin politik.
Jag skulle säga att det är Socialdemokraterna utan någon konkurrens. Det med motiveringen att de är öppna för invandring på pappret men vill inte bo där det bor invandrare och vill inte ha invandrare på arbetsplatser. Hela situationen med att vi är en av Europas mest segregerade länder och har högst utomeuropeisk arbetslöshet är ett resultat av socialdemokratisk politik.
Citera
2026-07-10, 23:54
Medlem
V helt klart!
Citera
2026-07-11, 00:09
Medlem
Johnblends avatar
Jag kommer att rösta på AFS med den motiveringen att de är de minst rasistiska. Övriga med S och V i spetsen har gjort Sverige till Europas största mötesplats för kriminella och bedragare. Folkets väl borde vara kärnverksamheten i all statlig verksamhet men 8-klövern har förvandlat Sverige till ett stort dårhus som drivs av de minst lämpade.
Citera
2026-07-11, 08:50
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Miljöpartiet mot etniska svenskar

Miljöpartiet ligger bra till.

Tycker nog annars vänsterpartiet och dess anhängare kvalificerar sig in som Sveriges rasistiska parti.

De är väldigt engagerade i att trakassera judar och vita människor.
Citera
2026-07-11, 08:51
Medlem
Många här som förväxlar diskriminering med rasism. Om vi går på den faktiska definitionen av rasism så är det tveklöst SD som är mest rasistiska, både i sitt partiprogram och i sina gärningar och uttalanden. Och det vet nog alla egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in