2026-07-10, 10:33
Medlem
Johnblends avatar
Vill inte lägga min röst på ett parti med rasistiska undertoner i sin politik.
Citera
2026-07-10, 10:39
Medlem
Vilken slags rasism (?) den "går åt många håll".
Citera
2026-07-10, 10:44
Medlem
Miljöpartiet mot etniska svenskar

Citat:
Ursprungligen postat av Johnblend
Citera
2026-07-10, 10:47
Medlem
Även om jag inte klassar kritik av sionism eller islam som strikt rasistisk i sig själv. Jag gissar att det är en jämn match mellan V och SD? Men inget parti i Sverige är strikt rasistiskt, kanske NMR?
Citera
2026-07-10, 10:58
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Sossarna - alla vita i Sverige ska jobba och svartingar ska hit leva på bidrag.
Citera
2026-07-10, 11:10
Medlem
Klandalfs avatar
Partiet Nyans - Rasister mot alla icke-muslimer
Vänsterpartiet - Rasister mot judar
Miljöpartiet - Rasister mot vita män

Take your pick.
Citera
2026-07-10, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocturnaltourist69
Även om jag inte klassar kritik av sionism eller islam som strikt rasistisk i sig själv. Jag gissar att det är en jämn match mellan V och SD? Men inget parti i Sverige är strikt rasistiskt, kanske NMR?

Skillnaden mellan V och SD och deras "kritik" mot Sionism/Islam är att ett av dessa parti öppet sjunger ramsor om att mörda de andra och medparten troligt menar det också.
Citera
2026-07-10, 12:00
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
De minst rasistiska i riksdagen är väl moderaterna och Liberalerna. Då de bedömer människor utifrån prestationen, inte hudfärg.

Mest rasistisk är väl V och NMR. Många inom V hatar vita människor och säger att de vill utrota dem som folkgrupp, De tangerar nazisterna där. NMR vill kasta ut vissa färgade. Men både V och NMR gillar muslimer och ogillar judar. V ogillar även kristna.

SD kan acceptera invandrare om det försvenskar sig. Men är mot islam. De vill även ha stopp för invandring från MENA och Afrika och helst att alla som kommit flyttar tillbaka.

C, S och MP, tycker delvis som vänstern, då de tagit tills sig deras åsikter. Invandrare är offer och svenskar som protesterar mot invandringen är rasister. Som V, vill de göra alla fattiga för att skapa jämställdhet.

Så välj själv. Det beror förstås även på vilken hudfärg du själv har och vilken klass du tillhör.
Citera
2026-07-10, 12:03
Medlem
kyrkstockens avatar
De delar av vänstern som tycker synd om alla tex negrer.

Se tex demokrater som inte tror att negrer har identitetshandlingar som körkort eller socialförsäkringsnummer. De är de stora rasisterna då de inte tror att negrer är kapabla till något.

I USA skulle jag säga absolut demokraterna. Jag vet inte riktigt var de största rasisterna som tycker synd om alla svarta eller zigenare huserar i sverige. Det kan vara V eller folkpartiet.
Citera
2026-07-10, 12:17
Avslutad
Vilka menar du? De 8 partierna i riksdagen? Utanför riksdagen finns det en del att välja på men att välja mellan dessa är som att fråga hur långt ett snöre är.
Citera
2026-07-10, 12:27
Medlem
franges avatar
Sossarna och vänsterpartiet - de hatar ju öppet både svenskar och judar.
Citera
2026-07-10, 12:29
Medlem
litenbokstavs avatar
MP och V
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto