2026-07-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Hade ändå varit kul att se Tintin vs Asterix i semin (eller Lukaku vs Mbabpè) Men det är ju inte givet
Asterix vinner VM, det fixar Mbappe och Penaltykix!
2026-07-10, 18:28
Medlem
Wajis avatar
Tror det blir 2-1 till Spanien. Tror belgarna blir lite farliga då de har allt och vinna.
2026-07-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Sen mindes jag inte på rak arm vilka Svanem.. Spanien mötte i sextondelen. Därför vill jag ha all information komplett och riktig i trådstart.

Österrike
2026-07-10, 18:34
Medlem
Hoppas Belgien vinner idag. Tycker Spanien spelar för tråkigt. Effektivt är det ju men inte så underhållande.
2026-07-10, 18:57
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.A.N.
Hoppas Belgien vinner idag. Tycker Spanien spelar för tråkigt. Effektivt är det ju men inte så underhållande.
Liite underholdende må det vel enda være for de som elsker fotball, att få se teknisk briljans ?
2026-07-10, 18:59
Avstängd
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Heja våfflorna, platta till paella!! 🇧🇪

LA skall ha soligt hela dagen med upptill 32 grader enligt SMHI.
De får 36 grader enligt klart.se på torsdag
2026-07-10, 19:08
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Kommer det att bli en tyst minut innan avspark? Jag tänker på branden med 12 döda, och 8 skadade och 23 som saknas fortfarande i andalusiska Los Gallardos.Eller har alla spanjorer sorgeband?
2026-07-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Han är knappt fyllda 18 år har spelat sen 2024 utan i princip någon vila eller återhämtning..

Ja den stackarn går nog snart in i väggen med all press och förväntan från omvärlden.

Dock tror jag på 1-0 till Spanien.
2026-07-10, 19:31
Medlem
C.B.G.s avatar
Otroligt svårbedömd match så här på förhand. Belgien som öst in mål mot Spanien som vägrar släppa in några.

Misstänker ändå att det blir tillknäppt men jag hoppas att jag har fel.
2026-07-10, 19:35
Medlem
NoTruces avatar
Startisarna:

Spanien: Simon, Porro, Laporte, Cubarsi, Cucurella, Ruiz, Baena, Rodri, Olmo, Yamal, Oyarzabal

Belgien: Courtois, Mechele, de Cuyper, Castagne, Ngoy, de Bruyne, Tielemans, Raskin, Trossard, Doku, de Ketelaere

Källa: FIFA
2026-07-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Startisarna:

Spanien: Simon, Porro, Laporte, Cubarsi, Cucurella, Ruiz, Baena, Rodri, Olmo, Yamal, Oyarzabal

Belgien: Courtois, Mechele, de Cuyper, Castagne, Ngoy, de Bruyne, Tielemans, Raskin, Trossard, Doku, de Ketelaere

Detta måste vara AI.

Är över en timma kvar.
2026-07-10, 19:39
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Startisarna:

Fabian Ruiz i st f Pedri, lite mer rutin och hårdhet. Och de Bruyne tillbaka. Ferran Torres får fortsatt vänta på inhopp, en vass spelare att ha för det syftet också.

Spanien bör klara av att lösa denna uppgift. Tydliga och berättigade oddsfavoriter.
Senast redigerad av Ezzelino 2026-07-10 kl. 19:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in