2026-07-11, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Haha ja det är klart att även detta är jobbigast för männen 🙂
Vem sa nåt om vem det var jobbigast för?
Är det en tävling?
Citera
2026-07-11, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Hoppas du har en varningsskylt på kläderna när du är ute på krogen.
Vilka skräck att få tag på en brud med konstant mens i ett och ett halvt år.

Riktiga män är inte rädda föt lite kroppsvätskor. Väx upp.
Citera
2026-07-11, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Haha ja det är klart att även detta är jobbigast för männen 🙂

Haha ja eller hur dom påverkas ju verkligen 🥲🤣
Citera
2026-07-11, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Jag väljer nån annan.
Citera
2026-07-11, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Jag väljer nån annan.

Gör det du jag skulle inte valt dig ändå 😘
Citera
2026-07-11, 12:11
Medlem
Citat:
Gör det du jag skulle inte valt dig ändå 😘
Det vet du inte. Men jag vet att jag inte vill ha en tjej som mensar konstant.
Citera
2026-07-11, 14:19
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Jaå jag har tagit coronavac

Att ha mens i ett och ett halvt år, det låter helt brutalt. Hur står du ut?
Citera
2026-07-11, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Att ha mens i ett och ett halvt år, det låter helt brutalt. Hur står du ut?

Det är just det jag inte gör 😅, fick primolut nor våren 2025 som stoppade blödningen och gjorde så jag bara fick som mens 1 vecka i 3 månader. Man tar tabletterna 2 gånger om dagen i 10 dagar och 2-3 dagar efter senaste tabletten får man som mens. Sen började jag idiotiskt nog med p-spruta november 2025 men har haft blödmingar av den sen januari, fick tjafsa lite med läkaren om att få primolut nor utskriven igen (man får egentligen inte ta primolut nor om man har p-spruta vet inre exakt varför men man fick inte det iaf) nu har jag dock slutat med sprutan så fick primolut nor nu iaf i 3 månader 🙏 hade blivit galen av att blöda hela sommaren och hösten. Till hösten måste jag dock till gyn och göra en ordentlig undersökning med ultraljud,blodprovet och grejer för att kolla vad som är orsaken till blödningarna. Av nån märklig anledning har dom inte gjort nån ordenrlig undersökning tidigare. Har bara kolmat sköldkörteln och tagit blodprov tidigare oxh väntar på svar från cellprov nu
Citera
2026-07-11, 15:16
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Det är just det jag inte gör 😅, fick primolut nor våren 2025 som stoppade blödningen och gjorde så jag bara fick som mens 1 vecka i 3 månader. Man tar tabletterna 2 gånger om dagen i 10 dagar och 2-3 dagar efter senaste tabletten får man som mens. Sen började jag idiotiskt nog med p-spruta november 2025 men har haft blödmingar av den sen januari, fick tjafsa lite med läkaren om att få primolut nor utskriven igen (man får egentligen inte ta primolut nor om man har p-spruta vet inre exakt varför men man fick inte det iaf) nu har jag dock slutat med sprutan så fick primolut nor nu iaf i 3 månader 🙏 hade blivit galen av att blöda hela sommaren och hösten. Till hösten måste jag dock till gyn och göra en ordentlig undersökning med ultraljud,blodprovet och grejer för att kolla vad som är orsaken till blödningarna. Av nån märklig anledning har dom inte gjort nån ordenrlig undersökning tidigare. Har bara kolmat sköldkörteln och tagit blodprov tidigare oxh väntar på svar från cellprov nu

Det är så jobbigt att vänta på provsvar.

När jag har tagit cellprov då i de kontroller man erbjuds, känns det som att gå och vänta på en dödsdom.
Citera
2026-07-11, 15:40
Medlem
Citat:
Är inte rädd men när det ser ut som en Wes Craven fim blir man ju lite förskräckt och ja det har hänt...
Citera
2026-07-11, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det är så jobbigt att vänta på provsvar.

När jag har tagit cellprov då i de kontroller man erbjuds, känns det som att gå och vänta på en dödsdom.

Ja jag har nyss gjort cellprov nu är det väl att vänta en månad känns jobbigt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in