Igår, 21:40
Medlem
https://youtube.com/shorts/6V3xUdeyU_8

Danska TV2 direktsände en tyst minut för den mördade svenske polisen Christian Zedig. Hela publiken stod upp. Men när kameran filmar publiken och kommer till ett gäng muslimer som sitter ner, så bryts sändningen.

När TV2 sedan delar minnesstunden i sina sociala medier så har man plockat bort dom som ej hedrade polismannen.

TV2 är public service i Danmark.

Varför gör TV2 såhär? Varför deltar man inte i en tyst minut och varför visar man inte att alla inte deltar i den tysta minuten?
Senast redigerad av Devalvera Igår kl. 21:42.
Citera
Igår, 23:00
Medlem
Onanikrems avatar
Var väl några hucklen som satt där och skrattade. inte respektfullt att filma det så den mördades familj får se det. Det är inte censur, det är omtanke för anhöriga. Jag skulle heller inte vilja se hucklen sitta och skratta vid en minnesstund över min mamma tex.
Citera
Idag, 00:04
Medlem
Serlot69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Var väl några hucklen som satt där och skrattade. inte respektfullt att filma det så den mördades familj får se det. Det är inte censur, det är omtanke för anhöriga. Jag skulle heller inte vilja se hucklen sitta och skratta vid en minnesstund över min mamma tex.

Det är precis vad censur är.
Citera
Idag, 15:05
Medlem
Mytenlegendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem

Helt fel. Man ska filma det och visa för hela världen vad dessa människor tycker om det hela. Visa deras sanna ansikten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in