När jag växte upp på 90-talet minns jag att man emellanåt såg en dvärg, varpå man drog sin mor i ärmen och glatt utropade: "Mamma, titta, en dvärg!".
Men nu kan jag inte påminna mig om att ha sett en endaste dvärg på åtminstone ett par decennier, kanske inte under hela 00-talet! Vad kan det bero på?
Har den svenska staten gjort sig av med alla dvärgar, eller är det en följd av invandringen: har dvärgarna, precis som igelkottarna sparkats ihjäl av araberna? Eller har ni måhända sett några dvärgar på sistone?
Om jag skulle få syn på en kvinnlig dvärg, så skulle jag gå fram till henne och fråga om hon vill ha sex.
Dvärgar föds inte längre. För då hade de inte kunnat kallas för dvärgar.
Jag ser en och annan kortväxt emellanåt. Men väldigt sällan yngre människor. Typ medelålder och uppåt.
Så man undrar om det är nåt som sållas ut under graviditeten numera. Men samtidigt föds det barn med andra defekter, så det vore konstigt.
I porrens underbara värld återfinner man dom ibland. Det är kul som omväxling.
Kan bero på samma som att det finns färre mongos (Downs syndrom finare sagt). De som väntar barn får tidigt veta om defekter vilket ju dvärg också ses som. Just personer med Downs syndrom är det ju idag extremt många färre än förr just pga kvinnor som gör abort tidigt.
Snälla TS, överväg be mod ändra rubbe till längdutmanade lr kortväxta.
De måttligt kortväxta gör numer karriär som politiker och de förväntat riktigt vertikalutmanade blir utgallrade under graviditeten.
Vänstern, säger att i 1900-talets 1:a ½:a så fimpades av det brutala borgarsamhället med naZi-ideal (fast Per Albin (s) styrde) de funktionsutmanade. Det heter att det var "genetik i fascismens tjänst".
Fast att gallra genetiskt går bra idag i globalismens och internationalismens tidevarv. Det har utropats nya påklistrade vetenskapliga humanist-ideal.
Kan bero på samma som att det finns färre mongos (Downs syndrom finare sagt). De som väntar barn får tidigt veta om defekter vilket ju dvärg också ses som. Just personer med Downs syndrom är det ju idag extremt många färre än förr just pga kvinnor som gör abort tidigt.
På Island har Downs mer eller mindre försvunnit pga fosterdiagnostik. Vet inte hur det set ut i resten av Europa.