Citat:
Ursprungligen postat av
krass2014
Gjorde ett inlägg i Politik Inrikes om situationen "Hela malmö hatar poliser" som hände nyligen,.
Det handlade om att vi skulle göra samma sak men tvärtom- Hela stockholm älskar poliser.
Och göra det nu på fredag. Frågade i slutet av inlägget vad folk tyckte om idén. Och det hann bli en liten debatt om det, den korta tid den låg uppe.
Problemet är att inlägget blev borttaget och jag fick en förvirrad kommentar om Pridetåget som förklaring, som jag inte begrep alls, inget i min text handlade om Pride.
Har försökt att reda ut detta, moderatorn skulle återkomma men gjorde inte det.
Och tiden har gått, så det är ju för sent att få upp det igen nu.
Lite dålig hantering, kändes lite godtyckligt...gillades inte idén kan man undra....och ser ingen regel emot mitt inlägg heller.
Mitt meddelande plus svar:
Ursprungligen postat av krass2014
Hade ett inlägg om en motkraft till Hela malmö hatar polisen. Det var varken pride-relaterat eller förslag på något som hade med pride att göra. Tacksam om mitt inlägg får komma upp igen.
Hej
Har tagit upp frågan med de övriga moderatorerna i PI. Återkommer.
------------------------------------------------------------------------------
Texten i mitt inlägg:
I Malmö skanderar man - Hela Malmö hatar polisen- efter det hemska dådet då en polis dog.
Jag har ett förslag. Kan vi inte kontra med motsatsen.
- HELA STOCKHOLM ÄLSKAR POLISEN
Och backa upp det med blommor som man kan lägga framför polis-stationer, på polisbilar, eller ge till de poliser man stöter på på gatan, och göra detta på fredag 10/7 från lunch ungefär och hela dagen.
Så det syns, och hörs, och är en motkraft och en signal till dem att vi uppskattar allt de gör och att de har stöd.
Vad säger du? Gillar du iden, sprid ordet så vi blir många.
#helastockholmälskarpolisen
-----------------------------------------------------------
Text i inlägget/förklaring:
Förslag på budskap i pride-tåg är inget för PI
Politik: inrikes --> Papperskorgen
/Moderator