Igår, 03:58
Medlem
Det här ska då ha hänt i Skellefteå, på en offentlig toalett. Har någon namn på 18-åringen? Misstänker att jag vet vem det är så skulle därför vilja veta om det är personen jag tänker på eller inte. Om man inte vill skriva namn, kan man skriva initialer endast, för då vet jag i alla fall om det är den personen eller inte.
Här är Norran länken:
https://www.norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/rattegang-i-skelleftea-om-valdtakt-mot-barn/l61vd38j
Citera
Igår, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbokatten123
Det här ska då ha hänt i Skellefteå, på en offentlig toalett. Har någon namn på 18-åringen? Misstänker att jag vet vem det är så skulle därför vilja veta om det är personen jag tänker på eller inte. Om man inte vill skriva namn, kan man skriva initialer endast, för då vet jag i alla fall om det är den personen eller inte.
Här är Norran länken:
https://www.norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/rattegang-i-skelleftea-om-valdtakt-mot-barn/l61vd38j
Såvida inte individen döms baserat på teknisk bevisning finns det ingen god grund för att anta att han är skyldig.

Rättsskipning är rättsstatens uppgift och såvida jag inte är part i målet angår det inte mig. Andra människors myndighetsärenden är inte min ensak.
Citera
Igår, 04:44
Medlem
Så gissar att du inte har svar på frågan?
Citera
Igår, 07:39
Moderator
Chantres avatar
Brott och brottsbekämpning --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
Igår, 10:11
Medlem
Våldtäkt på offentlig toalett, får man säga att blatteradarn ger maximala utslag.
Citera
Igår, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbokatten123
Så gissar att du inte har svar på frågan?
Eftersom du misstänker vem det är bör du söka upp honom direkt. Konfrontera honom med hur det här påverkar dig och gör det helt klart för honom att hans myndighetsärenden faktiskt är din ensak och att han måste stå till svars för dem inför dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in