Igår, 21:26
Medlem
BlackBookss avatar
Varför får man inte en avisering när creepy stalkers lägger en på deras kompislista?
Och varför kan man inte ta bort sagda creepy stalker?

Och till sagda creepy stalker jag har sökt svar och tråd.
Citera
Igår, 21:32
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Hur vet man om någon lagt till en då?
Citera
Igår, 21:38
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hur vet man om någon lagt till en då?

Man märker det när stalkern svarar typ omedelbart efter ett postat inlägg.
Senast redigerad av BlackBooks Igår kl. 21:41.
Citera
Igår, 21:46
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Varför får man inte en avisering när creepy stalkers lägger en på deras kompislista?

Blockerad dom ?
Citera
Igår, 21:50
Medlem
Citat:
Kan vara någon som tittar under nya ämnen, vilket man upptäcker att vissa inte gör utan postar samma ämne 15 minuter senare
Citera
Igår, 22:08
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Kan vara någon som tittar under nya ämnen, vilket man upptäcker att vissa inte gör utan postar samma ämne 15 minuter senare
Nä tror inte det men frågan kvarstår från inlägg 1 Varför
Citera
Idag, 08:16
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:

Att använda kompislistan gör bara psykopater så du bör akta dig från den som nu lagt till dig.

Blockera personen om de råder obehag
Citera
Idag, 11:46
Medlem
godboys avatar
Citat:
Det där med kompislista på detta forum fattar jag inte alls. Flashback är ju anonymt (nåja, relativt i alla fall) Jag har huserat här inne i rätt många år och jag är rätt ofrekvent aktiv men jag känner ju igen många användare och man lär sig ju med tiden hur de resonerar.

Sen att någon svarar omedelbart, det kan givetvis hända om man hänger på forumet och klockan tänds för citerat inlägg. Ibland så deltar man ju trots allt i en aktiv diskussion så jag ser inget konstigt i det. Men får du bekymmer med någon så kan du väl "blocka" från att se deras inlägg.
Citera
Idag, 11:58
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det där med kompislista på detta forum fattar jag inte alls. Flashback är ju anonymt (nåja, relativt i alla fall) Jag har huserat här inne i rätt många år och jag är rätt ofrekvent aktiv men jag känner ju igen många användare och man lär sig ju med tiden hur de resonerar.

Sen att någon svarar omedelbart, det kan givetvis hända om man hänger på forumet och klockan tänds för citerat inlägg. Ibland så deltar man ju trots allt i en aktiv diskussion så jag ser inget konstigt i det. Men får du bekymmer med någon så kan du väl "blocka" från att se deras inlägg.

Ja men dem kan inte svara på mitt inlägg om de inte är citerade så snabbt om dom inte stalkar.
Och blocka hjälper inte för DEM kan väl fortfarande se mina inlägg, så stalkingen fortsätter, men jag ser inte deras stalk inlägg.?.
Citera
Idag, 12:05
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ja men dem kan inte svara på mitt inlägg om de inte är citerade så snabbt om dom inte stalkar.
Och blocka hjälper inte för DEM kan väl fortfarande se mina inlägg, så stalkingen fortsätter, men jag ser inte deras stalk inlägg.?.
Eller så skiter du helt enkelt i det bara. Du bara ignorerar dem. Gör det lätt för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in