Frugans systers barn säljer Newbody och jag tänkte beställa några kalsonger för att stötta. Problemet är att jag normalt brukar köpa storlek M.
Nu slog det mig att den som tar emot beställningen kanske ser storleken och börjar dra helt fel slutsatser. Det känns nästan som att man borde beställa L bara för att slippa eventuella teorier vid nästa släktmiddag.
Samtidigt känns det ju ännu fånigare att välja fel storlek av ren prestige och sedan gå runt i pösiga kalsonger.
Hur hade ni gjort? Beställt den storlek som faktiskt passar, eller tagit en större bara för att slippa den där lilla, irrationella känslan av att någon kanske tänker något?
Bortse från dina komplex samt de paranoida föreställningarna om att någon bryr sig om vilken kalsongstorlek du har och beställ de som passar dig.
Hur jäkla osäker och nojig kan man vara?
Beställ M, men ta ett stadigt grepp om ungens axel, se ungen stint i ögonen och förklara tydligt och långsamt: ”Jag vill att du ska veta att även om jag beställer M, så har jag en stor penis. Jättestor!” Problem solved.
Beställ M, men ta ett stadigt grepp om ungens axel, se ungen stint i ögonen och förklara tydligt och långsamt: ”Jag vill att du ska veta att även om jag beställer M, så har jag en stor penis. Jättestor!” Problem solved.
Bryr mig kanske inte om ungarna. Men svägerskan etc