2026-07-08, 21:20
Medlem
Frugans systers barn säljer Newbody och jag tänkte beställa några kalsonger för att stötta. Problemet är att jag normalt brukar köpa storlek M.
Nu slog det mig att den som tar emot beställningen kanske ser storleken och börjar dra helt fel slutsatser. Det känns nästan som att man borde beställa L bara för att slippa eventuella teorier vid nästa släktmiddag.
Samtidigt känns det ju ännu fånigare att välja fel storlek av ren prestige och sedan gå runt i pösiga kalsonger.
Hur hade ni gjort? Beställt den storlek som faktiskt passar, eller tagit en större bara för att slippa den där lilla, irrationella känslan av att någon kanske tänker något?
Citera
2026-07-08, 21:21
Avslutad
Beställ XXXL och använd dem som shorts.
Citera
2026-07-08, 21:30
Medlem
dwgs avatar
Seriöst du tror inte storleken är midjan / bena 🤣🤣🤣
Citera
2026-07-08, 21:31
Medlem
HBTKuks avatar
En kvalitetstråd. Antingen är du ett skickligt troll eller bara en lustig rackare.

Antar att du får fortsätta beställa dina pojkkalsonger. Småtjejerna får nog tillräckligt med XL-beställningar av andra snuskgubbar.
Citera
2026-07-08, 21:31
Medlem
Stenballes avatar
Bortse från dina komplex samt de paranoida föreställningarna om att någon bryr sig om vilken kalsongstorlek du har och beställ de som passar dig.
Hur jäkla osäker och nojig kan man vara?
Citera
2026-07-08, 21:52
Medlem
Europes avatar
Beställ M, men ta ett stadigt grepp om ungens axel, se ungen stint i ögonen och förklara tydligt och långsamt: ”Jag vill att du ska veta att även om jag beställer M, så har jag en stor penis. Jättestor!” Problem solved.
Citera
2026-07-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Seriöst du tror inte storleken är midjan / bena 🤣🤣🤣
Har du hästballe så sätter du ju inte på dig ett par medium. Det säger sig självt
Citera
2026-07-08, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Beställ M, men ta ett stadigt grepp om ungens axel, se ungen stint i ögonen och förklara tydligt och långsamt: ”Jag vill att du ska veta att även om jag beställer M, så har jag en stor penis. Jättestor!” Problem solved.
Bryr mig kanske inte om ungarna. Men svägerskan etc
Citera
2026-07-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Bryr mig kanske inte om ungarna. Men svägerskan etc
Du får väl skicka en dickpic om det hela är ett problem. Eller så låter du bli att beställa om du har så dålig självkänsla.
Citera
2026-07-08, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Du får väl skicka en dickpic om det hela är ett problem. Eller så låter du bli att beställa om du har så dålig självkänsla.
Ja och då uppfattas man som snål vilket jag verkligen inte är!!
Citera
2026-07-08, 22:20
Medlem
Silltunnas avatar
De där är små i storleken, jag fick ta xxl som satt som en normal xl.
Citera
2026-07-08, 22:21
Medlem
HassanVonEssens avatar
Kalsongstorlek påverkas ju enbart av rövstorleken. Jag hade XXL när jag vägde 90 kg. Nu har jag XL och väger 80 kg. Vid 75 kg lär jag vara nere på L.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in