Idag, 20:59
Medlem
John.Glantons avatar
Ja, så är det. Som om det inte vore nog med att deras väljare aktivt undviker arbete för att istället ligga i en park och röka braj hela dagarna, så ska man nu även kunna supa när som helst.

Tanken är ju god, kan jag tycka, tills man inser att det just är det desperata Miljöpartiet som nu är ute och valfläskar.

Citat:
Miljöpartiet vill underlätta för Stockholms krogar och kulturscener. I vissa fall kan det bli aktuellt med alkoholservering dygnet runt.

– Vi går till val på en roligare och mer levande stad. Därför vill vi att krogar, nattklubbar och kulturscener ska kunna ha öppet längre. Det ska vara lätt att skapa platser där människor kan mötas, säger Cindy Falquet Lindh (MP), toppkandidat i kommunvalet.

https://press.newsmachine.com/pressrelease/view/miljopartiet-oppnar-for-fest-dygnet-runt-67478

• Elbilar åt alla
  • 4-dagarsveckor
  • Fylla 24/7

Detta kan ju verka attraktivt för vissa, tills man börjar läsa mellan raderna och får syn på saker så som tvångsblandning och vidöppna gränser. Goatse-nivå av 'öppet' snackar vi då.

Är MP det nya Kalle Anka-partiet?

Vad anser ni?
Senast redigerad av John.Glanton Idag kl. 21:05.
Citera
Idag, 21:10
Medlem
Serlot69s avatar
Och ändå vågar inte rastaflätan ta i cannabis-frågan. Patetiskt.
Citera
Idag, 21:11
Medlem
John.Glantons avatar
Fler partier har insett att svensken faktiskt behöver tillgång till alkohol 24/7 för att orka med vardagen i det våldtagna landet:

Citat:
Flera partier vill se en permanent lösning för de utökade serveringstillstånden i Stockholm.

Bakom förslaget står M, KD, L, C. Enligt partierna skulle längre serveringstider stärka näringslivet och ge krogar och restauranger bättre förutsättningar. Även MP har ställt sig positiva till förslaget.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/extrainsatt-mote-for-langre-serveringstillstand-forslag-pa-dygnet-runt-oppet/

Underbart att man kontrar bort miljötalibanerna snabbt och friskt.
Citera
Idag, 21:16
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Glanton
Ja, så är det. Som om det inte vore nog med att deras väljare aktivt undviker arbete för att istället ligga i en park och röka braj hela dagarna, så ska man nu även kunna supa när som helst.

Tanken är ju god, kan jag tycka, tills man inser att det just är det desperata Miljöpartiet som nu är ute och valfläskar.

https://press.newsmachine.com/pressrelease/view/miljopartiet-oppnar-for-fest-dygnet-runt-67478

• Elbilar åt alla
  • 4-dagarsveckor
  • Fylla 24/7

Detta kan ju verka attraktivt för vissa, tills man börjar läsa mellan raderna och får syn på saker så som tvångsblandning och vidöppna gränser. Goatse-nivå av 'öppet' snackar vi då.

Vad anser ni?

Men alkohomonopol och varm öl ska vi absolut ha.
Citera
Idag, 21:26
Moderator
Meijis avatar
Rubrik förtydligad.

Utgången rubrik: Miljöpartiet vill supa dygnet runt

/Moderator
Citera
Idag, 21:31
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Glanton

• Elbilar åt alla
  • 4-dagarsveckor
  • Fylla 24/7

Vad anser ni?

Detta är Attraktivt för mig, nämeligen sliter jag vad det är som driver en bil bara den går framåt, men om den är tystare blir jag glad. 4 dagars veckor tror jag hade varit bra för hela mänskligheten faktiskt. Självklart ska man kunna som vuxen välja själv vad man vill ha till dricka på krogen dygnet runt. Gärna lite mer öppen drog politik med. Däremottills man börjar läsa mellan raderna och får syn på saker så som tvångsblandning och vidöppna gränser. Goatse-nivå av 'öppet' snackar vi då.
Så tappar man mig helt.
Citera
Idag, 21:36
Medlem
kyrkstockens avatar
Varför inte. Få om ens några har ett vettigt jobb. Strejka på gator kan man göra bakfull.
Citera
Idag, 21:52
Medlem
John.Glantons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Varför inte. Få om ens några har ett vettigt jobb. Strejka på gator kan man göra bakfull.

Det är ju dock aldrig några som strejkar, förutom Maggans islamister.
Citera
Idag, 22:30
Medlem
Inhale82s avatar
Varför inte?

Alkohol borde också säljas i alla affärer.
Systembolaget kan dra åt helvete med sitt monopol.

Alla varor (Nyttiga som onyttiga) ska finnas tillgängligt 24/7.
Det är ju upp till konsumenten att ta ansvar för vad (och när) man stoppar i sig, kan man ju tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in