2026-07-09, 09:34
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Aha, så det är när den inte står givakt som det avgörs? Jag trodde att det var i erekt tillstånd. Vafan spelar det för roll om ballen är liten som slak. Tar ju mindre plats i kalsongen, och det är juen bra sag, eller tänker jag fel?

Det är väl om man blir jämförd i omklädningsrum och sådant som det spelar någon roll. Ingen vet att om det är en "grower" eller inte. Att ha en "shower" kanske stärker självkänslan men i slutändan är det ju ändå givakt som räknas
Citera
2026-07-09, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Hoppas han anmäler dom för förtal.
Två avundsjuka bimbos som försöker jaga clout på hans framgång.

Han kan inte anmäla, då vet alla att han har en liten penis.
Citera
2026-07-09, 09:43
Medlem
Misstänker att det var medvetet att hans namn hördes men att dom ångrade sig. Med syfte att han ska bli canceled.
Citera
2026-07-09, 10:01
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Det är väl om man blir jämförd i omklädningsrum och sådant som det spelar någon roll. Ingen vet att om det är en "grower" eller inte. Att ha en "shower" kanske stärker självkänslan men i slutändan är det ju ändå givakt som räknas
Håller med, och att det är lätt att få fjäder på han.
Citera
2026-07-09, 10:47
Medlem
Blir förvirrad, är det mest synd om poddtjejerna för att de ser ut- och tänker som de gör, tjejen som fick räkvideon eller ziggen som har en räka?

Känns som att alla är förlorare i den här soppan inkl. läsarna som förlorade minuter av sina liv på att läsa om det.
Citera
2026-07-09, 10:52
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det har jag redan gjort..? Herr boomer #2

Nej du har bara hittat på att det skulle vara NRJ prataren, utan fakta.
Citera
2026-07-09, 11:25
Medlem
AlanGarners avatar
Jag håller inte med, jag tycker det är underhållande att höra om kändisars mikropenisar. Särskilt om han skickat en video där han försöker kåta upp henne genom att stå och dra i daggmasken. Väldigt roligt och underhållande!

Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
De är två låg intelligenta varelser som vill görs sig kända på att prata om vilka de knu££@t och de tror att andra är intresserade.
Den ena säger att hon gillar fotbollskillar och var väl den som anmälde MB@ppe för våldtäkt som hon senare tog tillbaka anmälningen på.

Jag är mest imponerad över att folk lyssnar på deras podd.

Varför ens prata om andras kön. Vem vill en veta vem som har stor eller en micropenis. Sandlåda!
Vi är alla olika och de kanske växer upp och förstår det så småningom. Jag kallar det mobbing.
Otroligt barnsligt men som sagt de vill bara synas och höras.
Citera
2026-07-09, 11:30
Medlem
AlanGarners avatar
Han stod ju i duschen och drog i kuken, jag antar att han hade stånd, varför skulle man skicka en video på en slapp mikropenis?

Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
En grower, med andra ord, och inte en shower. Kvinnor tenderar att föredra det senare.

/AI
Citera
2026-07-09, 11:33
Medlem
AlanGarners avatar
Ah, han är ett fetto. Jag har aldrig sett en bild på honom men nu ser jag att han är en rultig liten gris. I så fall kan ju snoppen vara inbakad i en rejäl stek med fläsk vilket kan få den att se liten ut.

Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
Han stod ju i duschen och drog i kuken, jag antar att han hade stånd, varför skulle man skicka en video på en slapp mikropenis?
Citera
2026-07-09, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Nu ligger tråden inte under juridik, men borde det inte kunna räknas som förtal att i en podcast påstå att någon har en micropenis?
Skulle nog till och med testa med sexuellt ofredande
Citera
2026-07-09, 14:34
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedScorpion
Alltså någon som idag närmar sig 30 strecket. Sen beror det på vad man menar med begreppet "influenser".

I dag är en influencer vem som helst med minst en följare som lägger upp content i syfte att influera andra.
Citera
2026-07-09, 15:03
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner

Bra poäng! Han är då varken en shower eller grower.

/AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in