Citat:
Ursprungligen postat av
Hulebacken
Du förstår fortfarande inte....
Eftersom du tror att din bil som är 8 år gammal funkar exakt likadant som en helt ny bil och inte litar på någon, får du helt enkelt söka och läsa. Det är enorm skillnad.
Vem har påstått att min bil skulle funka exakt på samma sätt…? Inte jag i alla fall.
Tråden handlar heller inte om att bilarna fungerar på exakt samma sätt, utan om att bilar har div system som larmar varnar plingar för lite allt möjligt på liknande eller samma sätt. Och min bil HAR bevisligen flera av dessa (inte alla) system och kan plinga och varna på samma eller liknande sätt.
Den har utöver vad jag redan listat, även avläsning av trafikskyltar och kan varna visuellt och akustiskt för högre hastighet än skyltat
Och igen, jag har både åkt och kört i princip helt nya bilar i bra många år nu, även av årsmodell 2026, och visst fan kan det plinga och varna, men inte fan stör det mig, och det sker heller inte lika frekvent (hela tiden gnälls det ju….) som gnällkukarna påstår. Gör och kör man som ska så blir det färre plingande och varningar, eller inga alls för det mesta.