2026-07-08, 05:38
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Vart är alla dessa svenska kvinnor som visar röven på stranden.

Jag brukar då inte se massa stringbikinis på stranden men så är jag iofs inte på stranden och för statistik över stringbikinis.

Men om det inte passar med hur svenska kvinnor klär sig på stranden så får du väll låta bli att gå till stranden då.

Jag skrev ju att jag medvetet undviker att gå på stranden på grund av hur kvinnor klär sig. Och har undvikit stranden i 10 år nu. Problemet är ju att man inte kan undvika kvinnor när det blir varmt under sommaren för vissa av dessa kvinnor går ju bort från stranden när det är varmt ute för att till exempel köpa glass eller ibland går kvinnor in i affärer nära stranden och då ser man dessa personer.

Så även om du försöker undvika stranden kommer du fortfarande kunna se kvinnor i bikini offentligt då dessa personer rör sig från stranden när det är varm ute och då svenska kvinnor inte har någon skam och heder alls, så väljer dessa kvinnor att inte ta på sig shorts eller t-shirts!

Angående stringbikinis så ser man ju dessa rätt så ofta när man väl ser dessa kvinnor offentligt i miljöer som jag beskrev ovan. Och tittar du på Tiktok till exempel så har ju nästan alla kvinnor stringbikinis på sig när dessa lägger upp videor från stranden. Titta på Tiktok videor dessa kvinnor/tjejer lägger upp nu från Ayia Napa, Magaluf, Ibiza, Mallorca och andra ställen, nästan alla har stringbikini på sig där man ser deras röv.
Citera
2026-07-08, 05:39
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Du är för gammal för att titta på småflickor på Tiktok.

Äckel.

Dessa är inte småflickor.
Citera
2026-07-08, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Dessa är inte småflickor.

För unga för dig.

Det som dyker upp i ett flöde på Tiktok avslöjar vem du är, ditt pervo.
Citera
2026-07-08, 05:43
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
För unga för dig.

Det som dyker upp i ett flöde på Tiktok avslöjar vem du är, ditt pervo.

Nej, om en kvinna är biologiskt vuxen är hon inte för ung för någon. Skärp till dig nu. Det finns inget som kallas "för ung för dig". Antingen är en person för ung eller inte. Dessa kvinnor är inte för unga utan är biologiskt och fysiskt mogna och vuxna.
Citera
2026-07-08, 05:46
Medlem
Onanikrems avatar
Du svarade aldrig på frågan varför du är här och inte flydde till något av de 177 muslimska länderna?
Här äter vi gris mest varje dag, kvinnor går i bikini och visar skinkorna på stranden.

Varför är du här?
Citera
2026-07-08, 05:47
Medlem
Håller med.

Tänk om det åtminstone var vackert, rumpan ser mycket bättre ut med en vanlig bikini.
Citera
2026-07-08, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag ser faktiskt inte en enda som bär string på stranden.

Men "porr" är det inte. Däremot ohygieniskt... Har hon inte torkat sig ordentligt efter nummer två, så ligger det där snöret direkt emot avföringen. Och i övrigt ökar det risken för urinvägsinfektioner, när stringbikini-trosan gnids fram och tillbaka vid tex. simning, så att bakterier från rumpan kan nå urinröret. Som sagt var: "porr" är det inte.
Alla kvinnor torkar sig ordentligt. Det är bara män som har fartränder i kallingarna. Och då ligger kallingar ändå inte dikt an rövhålet som string gör.
Citera
2026-07-08, 05:53
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Jag skrev ju att jag medvetet undviker att gå på stranden på grund av hur kvinnor klär sig. Och har undvikit stranden i 10 år nu. Problemet är ju att man inte kan undvika kvinnor när det blir varmt under sommaren för vissa av dessa kvinnor går ju bort från stranden när det är varmt ute för att till exempel köpa glass eller ibland går kvinnor in i affärer nära stranden och då ser man dessa personer.

Så även om du försöker undvika stranden kommer du fortfarande kunna se kvinnor i bikini offentligt då dessa personer rör sig från stranden när det är varm ute och då svenska kvinnor inte har någon skam och heder alls, så väljer dessa kvinnor att inte ta på sig shorts eller t-shirts!

Angående stringbikinis så ser man ju dessa rätt så ofta när man väl ser dessa kvinnor offentligt i miljöer som jag beskrev ovan. Och tittar du på Tiktok till exempel så har ju nästan alla kvinnor stringbikinis på sig när dessa lägger upp videor från stranden. Titta på Tiktok videor dessa kvinnor/tjejer lägger upp nu från Ayia Napa, Magaluf, Ibiza, Mallorca och andra ställen, nästan alla har stringbikini på sig där man ser deras röv.

Så du menar att du springer på svenska kvinnor i stringbikini med tuttarna ute när du vandrar runt på stan eller när du är och handlar på ICA?

Men om det är i ayia napa ,magaluf,ibizia osv som dessa kvinnor visar röven vad stör det dig i Sverige och om det är på tiktok du sett dessa kvinnor så är det väl bara att skita i att titta på tiktok.

Om du vill se kvinnor i burkini som ser ut som vandrande cirkustält på stranden så är det ju bara för dig att flytta hem till arabiska halvön igen ,du får ju till och med pengar i kompensation för att flytta så det är ju bara att hoppa på nästa emirate air som flyger till arabvärlden så kan du njuta av dygdiga mussekärringar som ser ut som påskkärringar hela dagarna.
Senast redigerad av Adolf.Shitler 2026-07-08 kl. 05:56.
Citera
2026-07-08, 05:53
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Du svarade aldrig på frågan varför du är här och inte flydde till något av de 177 muslimska länderna?
Här äter vi gris mest varje dag, kvinnor går i bikini och visar skinkorna på stranden.

Varför är du här?

Det är ett barnsligt argument.

Det är som att säga åt en Sverigedemokrat, att han ska flytta till Polen eller Ukraina om han hatar muslimer. Håll dig till ämnet.

Du tycker uppenbarligen att det är helt okej för kvinnor att vara nakna offentligt.
Citera
2026-07-08, 05:59
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Det är ett barnsligt argument.

Det är som att säga åt en Sverigedemokrat, att han ska flytta till Polen eller Ukraina om han hatar muslimer. Håll dig till ämnet.

Du tycker uppenbarligen att det är helt okej för kvinnor att vara nakna offentligt.
Folk av din sort är inte härifrån och har heller inget här att göra heller!

Oberoende politiken.
Citera
2026-07-08, 06:00
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Så du menar att du springer på svenska kvinnor i stringbikini med tuttarna ute när du vandrar runt på stan eller när du är och handlar på ICA?

Men om det är i ayia napa ,magaluf,ibizia osv som dessa kvinnor visar röven vad stör det dig i Sverige och om det är på tiktok du sett dessa kvinnor så är det väl bara att skita i att titta på tiktok.

Om du vill se kvinnor i burkini som ser ut som vandrande cirkustält på stranden så är det ju bara för dig att flytta hem till arabiska halvön igen ,du får ju till och med till och med pengar i kompensation för att flytta så det är ju bara att hoppa på nästa emirate air som flyger till arabvärlden så kan du njuta av dygdiga musssekvinnor som ser ut som påskkärringar hela dagarna.

Nu handlar diskussionen om stringbikini och inte Hijab. Sluta försök ändra diskussionen. Jag skriver inte i tråden att jag stör mig på kvinnor som visar håret eller på kvinnor som visar axlarna eller knäna. Utan diskussionen handlar om stringbikini och kvinnor som visar röven offentligt.

Citat:

Ja, när det är varmt ute, eftersom jag bor i en kuststad. Ibland väljer ju kvinnor att ta sig bort från stranden till exempel för att köpa glass eller för att beställa något att äta i en restaurang. Du vet ju hur svenska kvinnor är. Man har ingen skam eller anständighet så man känner att man inte behöver ta på sig shorts eller t-shirts. Finns tågstation i närheten och man ser dessa kvinnor i bikini gå fram till tågstationen och först när tåget kommer väljer man att ta på sig shorts eller t-shirts.

Däremot när det handlar om bikini-topp så ser man ju kvinnor gå runt i bikini-topp mitt i stan en varm sommardag. Då kan man se 80 % av deras bröst vilket också är irriterande.
Citera
2026-07-08, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Alla kvinnor torkar sig ordentligt. Det är bara män som har fartränder i kallingarna. Och då ligger kallingar ändå inte dikt an rövhålet som string gör.

Då har du inte tömt en tvättkorg med string som burits av kvinna. Där kan döljas spår från både anal och mus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in