Citat:
Vart är alla dessa svenska kvinnor som visar röven på stranden.
Jag brukar då inte se massa stringbikinis på stranden men så är jag iofs inte på stranden och för statistik över stringbikinis.
Men om det inte passar med hur svenska kvinnor klär sig på stranden så får du väll låta bli att gå till stranden då.
Jag brukar då inte se massa stringbikinis på stranden men så är jag iofs inte på stranden och för statistik över stringbikinis.
Men om det inte passar med hur svenska kvinnor klär sig på stranden så får du väll låta bli att gå till stranden då.
Jag skrev ju att jag medvetet undviker att gå på stranden på grund av hur kvinnor klär sig. Och har undvikit stranden i 10 år nu. Problemet är ju att man inte kan undvika kvinnor när det blir varmt under sommaren för vissa av dessa kvinnor går ju bort från stranden när det är varmt ute för att till exempel köpa glass eller ibland går kvinnor in i affärer nära stranden och då ser man dessa personer.
Så även om du försöker undvika stranden kommer du fortfarande kunna se kvinnor i bikini offentligt då dessa personer rör sig från stranden när det är varm ute och då svenska kvinnor inte har någon skam och heder alls, så väljer dessa kvinnor att inte ta på sig shorts eller t-shirts!
Angående stringbikinis så ser man ju dessa rätt så ofta när man väl ser dessa kvinnor offentligt i miljöer som jag beskrev ovan. Och tittar du på Tiktok till exempel så har ju nästan alla kvinnor stringbikinis på sig när dessa lägger upp videor från stranden. Titta på Tiktok videor dessa kvinnor/tjejer lägger upp nu från Ayia Napa, Magaluf, Ibiza, Mallorca och andra ställen, nästan alla har stringbikini på sig där man ser deras röv.