2026-07-17, 16:29
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Drag är en starkt sexualiserad underhållningsform men drag är också en mycket vanlig fetisch i bögkretsar.
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Visa mig några bilder så får vi se.
Ja vissa orkar ju inte ens leta upp källor för att styrka sin tes. Så här är ett foto från DoD (Facebook). Tror ni att flickan på bild känner sig sexuellt antastad? Det tror inte jag.
Citera
2026-07-17, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Ja vissa orkar ju inte ens leta upp källor för att styrka sin tes. Så här är ett foto från DoD (Facebook). Tror ni att flickan på bild känner sig sexuellt antastad? Det tror inte jag.
För det första är det en flicka och de här jepparna är nog helt ointresserade av sådana.

Men det viktigaste är hur det uppfattas. Om det är sant eller inte spelar ingen roll. Folk i gemen ser nog de här sagoberättarna som gubbar som vill utöva sin fetisch tillsammans med barn.

Och sen får vi inte glömma Fredrik Federley och hans dragpersonlighet Ursula….
Citera
2026-07-17, 21:49
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Nu ska vi komma ihåg att du fick välja en bild själv. Det finns förmodligen många bilder, men detta var den du valde. Låt detta dröja kvar i tanken medan jag skriver att det är bland det sjukaste och mest degenererade jag sett. Kräks lite i munnen när jag tänker på barnen som utsätts. Om man inte förstår på vilket sätt detta är en sexuell yttring är man fullständigt tappad.
Citera
2026-07-17, 23:26
Medlem
Citat:

De kanske tycker att Playstation är roligare.

Du menar att alla som hellre spelar Playstation än att byta kön är transfober?
Citera
2026-07-18, 07:58
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Men det viktigaste är hur det uppfattas. Om det är sant eller inte spelar ingen roll. Folk i gemen ser nog de här sagoberättarna som gubbar som vill utöva sin fetisch tillsammans med barn.
Sanningen spelar roll. Att förbjuda någonting för att man tror att det är farligt fast det är harmlöst känns väldigt fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Nu ska vi komma ihåg att du fick välja en bild själv. Det finns förmodligen många bilder, men detta var den du valde.
Ja men leta upp en värre bild själv då! Du har väl internetuppkoppling som alla andra? Att du är för lat för att hitta bilder som styrker din tes säger mer om dig än om mig.

Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Du menar att alla som hellre spelar Playstation än att byta kön är transfober?
Nej, men tack för att du frågar.
Citera
2026-07-18, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Ja, ni andra i tråden har rätt. Problemet är att man blandar ihop två världar: vuxen sexualitet med barnens oskuldsfulla värld. De hör inte ihop och skall inte befinna sig i samma rum.

Om dessa dragqueens kom i sin vardagsklädsel och bara läste sagor för barn så vore det naturligtvis en helt annan sak.

Förutom att de kommer debitera 2x1400:- timmen medan Solveig från lokala PRO föreningen gladerligen gör det gratis.

Kom i håg att alla dessa transor som ska göra ditten och datten för oss vanliga tar bra betalt för det.

När såg du din lokala fotbollstränare ta 1500:- timmen?
Citera
2026-07-18, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar
Förutom att de kommer debitera 2x1400:- timmen medan Solveig från lokala PRO föreningen gladerligen gör det gratis.

Kom i håg att alla dessa transor som ska göra ditten och datten för oss vanliga tar bra betalt för det.

När såg du din lokala fotbollstränare ta 1500:- timmen?
Haha, det har du rätt I!
Citera
2026-07-18, 13:11
Medlem
[quote=HugoStieglitz|95459885]
Sanningen spelar roll. Att förbjuda någonting för att man tror att det är farligt fast det är harmlöst känns väldigt fel.

[quote]
Kan tyckas orättvist men världen är inte rättvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in