Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Så han är inte en transvestit då som har event för barn i sin transvestit kostym?
Tycker du det är lämpligt kommunala bibliotek sponsrar sådana sagostunder?
Drog du hem honom till den femårings födelsedagsfest skulle jag skita blankt i, men kommunal verksamhet betalas av mig.. dig och alla andra och jag tycker det är en mycket olämplig verksamhet.
Jag vet inte din ålder men jag skulle ärligt talat gissa att du är minst lika gammal som jag om inte lite äldre ändå. Nu är det bara vad jag misstänker som sagt, men jag tror du har minnen från både 80- och 90-talet då Christer Lindarw och After Dark slog igenom och gjorde dragshower folkliga. Utöver det har vi hela spektaklet med melodifestivalen som många barn gillar.
Det handlar om glitter och glamour, inte sex. Det är en rolig grej bara.
Om det skulle läsas erotiska noveller för barnen eller om kläderna vore sexuellt utmanande hade jag självklart inte tyckt att det vore så lämpligt att uppträda för barn, men så är ju inte fallet.
Vidare tycker jag att offentlig verksamhet ska erbjuda det folk vill ha, jag ogillar censur och tycker att de föräldrar som inte vill att sina barn ska få vara med kan hålla sig hemma. Det finns gott om andra dagar att besöka bibliotek, att det inte är lika roligt för barnen är en annan sak.
Men vad tycker du om teater och scenkonst överhuvudtaget? Tycker du att Björne med sin efterblivenhet och rykten om att ha knullat Snigel var en bättre förebild? Staffan Westerberg?