Igår, 11:07
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFittarsle
Hur bleker man? Blandar man klorin och såpa och skrubbar? Jag hittade något sånt på nätet men inte hur mycket klorin man ska ha.
Jag går ju inte till någon klinik som en jävla bög
Med laser. Tekniken används i första hand för att bleka ärr, pigmentfläckar, födelsemärken, brännskadad hud och liknande. Hur tror du att Michael Jackson blekte sin hud?
Citera
Igår, 18:36
Medlem
Jag fattar inte. Är det själva anus eller huden närmast omkring som undras över?

En pojkvän tog en bild för många år sedan men jag kan inte för mitt liv minnas hur jag såg ut.
Är mest nöjd sålänge stolgången är i prima skick.
Citera
Idag, 01:28
Medlem
Mitt är rosa.
Citera
Idag, 08:07
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Jag fattar inte. Är det själva anus eller huden närmast omkring som undras över?

Det är den närmast omgivande huden, ej insidan.
Citera
Idag, 08:18
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Nej asså de blondiner alla möjliga färger o vita tjejer som de verkar 50/50 ifall de rosa eller brunt.

Jag kollar inte på nakna färgade människor tycker de äcklit endast vita

Väntar på dina foto.

I övrigt så tror jag att de yngre är bruna helt enkelt pga dålig hygien. När jag var ung luktade flickor på sin höjd kiss, idag ligger det en tung parfym stank i luften med en underton av avföring vart man än möter dem.
Citera
Idag, 16:39
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000

En pojkvän tog en bild för många år sedan men jag kan inte för mitt liv minnas hur jag såg ut.
Är mest nöjd sålänge stolgången är i prima skick.

Det är nog helhetsupplevelsen som räknas. Från låren och hela vägen upp till ballongknuten.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in