2026-07-07, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Jag lovar att jag inte ljuger det vore väl märkligt att skapa denna tråd om mitt anus inte va rosa. O jag ser det ofta på tjejer också att de har rosa rumpor

Kan du ladda upp en bild så vi får bedöma färgen?
Citera
2026-07-07, 23:11
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Jag tror det får förbli okänt.

Jag vet verkligen inte varför jag skulle vilja veta det.
Citera
2026-07-07, 23:20
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Jag lovar att jag inte ljuger det vore väl märkligt att skapa denna tråd om mitt anus inte va rosa. O jag ser det ofta på tjejer också att de har rosa rumpor
Du har alltså fotat ditt anus och sen tittat på det? Fattar inte hur man ser sitt anus. Spegel? På huk?
Citera
2026-07-08, 00:05
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Jag har mkt länge undrat detta med anus.
Vissa har rosa utan någon missfärgning, vissa har brunt flera centimeter runt anus.
Jag är över 45 och råkar ha helt rosa anus utan någon missfärgning, därför tänkte jag hur kan en ung tjej ha stora mörka fläckar kring anus.
Det måste ju nästan ha med genetik att göra.
Jag kollade hur mitt anus såg ut enbart för att jag ville se om jag hade hemorrhoider, och då såg jag för första gången i mitt liv att det var helt rosa.

Så vilken färg har ni och vad tror ni det hela beror på om de rosa eller brunt, samt varför området kring anus också kan bli brunt??

Har nästan alltid med pigment (genetik) att göra.
Vissa har mer pigment = mörkt kring anus, kring vårtgårdar - och ofta mörkt hår.
Citera
2026-07-08, 10:33
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Svårt att tro att man är skitig när det är helt ofärgat.

Ja jag skickar gärna foto men tror knappast det är något du vill ha egentligen
"Ofärgat" anus? Typ genomskinligt?
Citera
2026-07-08, 10:34
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Du har alltså fotat ditt anus och sen tittat på det? Fattar inte hur man ser sitt anus. Spegel? På huk?
Ja, så kan man se det. Man kan se det i omklädningsrummet, med spegel, med kamera, det är inte svårt. Inte vet jag varför man skulle vilja betrakta sitt anus men folk har gjort konstigare.
Citera
2026-07-08, 10:35
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
"Ofärgat" anus? Typ genomskinligt?
Nä asså hudfärg typ, inte brunt/svart som vissa har. Även vita alltså, så de e inte fråga om pigment
Citera
2026-07-08, 10:36
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Aa fotat
Citera
2026-07-08, 10:37
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Har nästan alltid med pigment (genetik) att göra.
Vissa har mer pigment = mörkt kring anus, kring vårtgårdar - och ofta mörkt hår.
Nej asså de blondiner alla möjliga färger o vita tjejer som de verkar 50/50 ifall de rosa eller brunt.

Jag kollar inte på nakna färgade människor tycker de äcklit endast vita
Citera
2026-07-08, 11:37
Medlem
glockenreins avatar
Tror mitt anus är en något mörkare variant av min hudfärg för övrigt men har inte kollat. Beror nog på genetik vilken färg daimkrysset får.
Citera
2026-07-09, 10:55
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Verkligen aldrig tittat. Varför ens fota om man är intresserad, bara lägga en spegel på golvet och sära?
Eller ställa sig med ryggen mot spegeln och vrida huvudet?

Alltså NÅN gång i livet har man kanske velat se om man fått bort allt hår när man rakat sig. Eller se hur man ser ut rent allmänt, vad ens partner ser när man har sex bakifrån (nej, jag menar inte analsex). Eller kanske kontrollerat att man inte har fästingar efter nån semesterresa och gått igenom hela kroppen. Alltså det är ju inte som att man står och speglar sig dagligen men nån gång har man kanske gjort det.
Citera
2026-07-09, 11:03
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Nä asså hudfärg typ, inte brunt/svart som vissa har. Även vita alltså, så de e inte fråga om pigment
Jo, det är vanligt att ha mer pigment kring de nedre regionerna. Även om inte alla har det. Till exempel blygdläpparna har ofta en lite mörkare färg än övrig hud. Precis som att pungen kan ha en mörkare färg på en man. Att man ofta har mer pigmenr där är en kvarleva från gamla tider, då människor gick runt nakna som apor och den mörkare huden i underlivet var helt enkelt ett skydd mot solen. Jämför med att vi fortfarande har könshår, som en gång i tiden var till för att skydda våra genitalier.
Senast redigerad av lillalilith 2026-07-09 kl. 11:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in