Igår, 18:13
Medlem
Idag på jobbet hade jag att göra med en person med härkomst från Mellanöstern som skulle fixa en sak på firman. Han körde samma lismande som jag hört hundratals gånger förut. Han sade hur bra jobb jag hade och hur hans bror hade samma jobb, och hur man "var kung på företaget" med det jobbet.

Direkt efteråt så skulle han såklart visa mig hur man fixar problemet som är hans jobb att utföra, så att "du ska kunna göra det själv". Jag frågade honom om han inte var rädd om sitt jobb, vilket han skrattade åt, sedan gick jag och mailade hans chef och berättade hur han försökt skjuta över arbetsuppgiften på mig, och hur min egen chef hade undrat varför vi skulle betala dem om de inte ens tänkt göra arbetsuppgifterna. Jag hoppas innerligt han får någon konsekvens för detta.
Citera
Igår, 18:38
Medlem
MossadNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayGuy
Idag på jobbet hade jag att göra med en person med härkomst från Mellanöstern som skulle fixa en sak på firman. Han körde samma lismande som jag hört hundratals gånger förut. Han sade hur bra jobb jag hade och hur hans bror hade samma jobb, och hur man "var kung på företaget" med det jobbet.

Direkt efteråt så skulle han såklart visa mig hur man fixar problemet som är hans jobb att utföra, så att "du ska kunna göra det själv". Jag frågade honom om han inte var rädd om sitt jobb, vilket han skrattade åt, sedan gick jag och mailade hans chef och berättade hur han försökt skjuta över arbetsuppgiften på mig, och hur min egen chef hade undrat varför vi skulle betala dem om de inte ens tänkt göra arbetsuppgifterna. Jag hoppas innerligt han får någon konsekvens för detta.
Exakt vad var problemet han ville visa dig? svårt att kommentera med de viktigaste fakta utelämnade.
Citera
Igår, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MossadNews
Exakt vad var problemet han ville visa dig? svårt att kommentera med de viktigaste fakta utelämnade.

Jag skulle aldrig visa hur man gör något som tillhör mitt jobb. Jag åker ut och gör det istället.
Citera
Igår, 18:46
Medlem
MossadNewss avatar
Citat:
Jag skulle aldrig visa hur man gör något som tillhör mitt jobb. Jag åker ut och gör det istället.
Ledsen.. men du är extremt otydlig.
Citera
Igår, 18:49
Medlem
Vad är poängen med tråden? Att berätta att du är en grinig surfitta?
Citera
Igår, 19:08
Medlem
Han kanske får reda på att du mejlade hans chef och klagade. Tänk om han vill hämnas? Har du inte skaffat en fiende i onödan nu?
Vi ska självklart utvisa alla icke-vita invandrare. Men att bete dig illa på det här sättet är inte rätt sätt att hantera situationen.
Citera
Igår, 19:26
Medlem
Balisers avatar
Citat:

Snart är hela klanen ute efter dig. Lismandet är ersatt med något annat.
Citera
Igår, 21:06
Medlem
Att tillskriva ett beteende en hel folkgrupp är metodologiskt tveksamt. Smicker, manipulation och ansvarsförskjutning är universella mänskliga strategier som återfinns i alla kulturer.

Anekdotisk evidens är en svag grund för generaliseringar. Du känns för övrigt som en rätt udda person.
Citera
Igår, 21:56
Medlem
Foliekavajs avatar
Allting är förhandlingsbart i vissa kulturer, kan man charma eller hota någon till att göra som man vill och komma undan med detta så gör man det. Arbetsmoral är något väldigt lutherskt och inget man bör förvänta sig av en dealer.
Citera
Igår, 23:36
Medlem
Citat:

Varför har vi dem ens i landet, är väl en bättre fråga

Och det lustigaste av allt är att dom på riktigt tror att dom "erövrat" sig in, när dom blev insläppta, ibland till och med hiithämtade av röda korset av ren nåder.
Sen tror dom på riktigt att dom "tagit över" av egen kraft
Man kan faktiskt inte annat än hata dom
Citera
Igår, 23:42
Medlem
Det är val och SD-svansen försöker på alla billiga sätt fiska röster åt sitt korrupta parti fyllt med tjuvar.
Citera
Idag, 00:16
Medlem
Dom tror dom är smarta.

alla är "Broder" ,, "Broder",, nästa sekund är dom istället ärkefiender och till och med "broderns" morsa ska knullas

vilket äckligt folk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in