Igår, 20:30
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkyduck
Jo, de flesta som bor i Sverige är germaner, så dum är du själv.

Germaner är en folkgrupp som levde för flera tusen år sen din jävla mongoloid. Den gav upphov till flera folkgrupper som idag är totalt utblandade. Det enda gemensamma är att våra språk kommer från urgermanskan. Det har inte ett piss att göra med moderna nationalstater som Sverige eller Tyskland.

Du vet på fullaste allvar inte ens vad ett kulturarv eller ens en folkgrupp är.

Citat:
De flesta i Sverige är germaner, om man går efter google:

Vårt språk är "germanskt" (ditt är det inte, ryssjävel), det har ingenting med Tyskland att göra.

Citat:
Du som är bakom flötet.

Du är bevisligen utvecklingsstörd
Citera
Igår, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Germaner är en folkgrupp som levde för flera tusen år sen din jävla mongoloid. Den gav upphov till flera folkgrupper som idag är totalt utblandade. Det enda gemensamma är att våra språk kommer från urgermanskan. Det har inte ett piss att göra med moderna nationalstater som Sverige eller Tyskland.

Svensk-germaner då, men någon får rätta tråden då, jag råkade skriva att svenskar är helt germanska, vi är skandinavier egentligen och vikingar.

Citat:
Du är bevisligen utvecklingsstörd

Måste man skriva perfekt? Bara man har en bra poäng.
Citera
Igår, 20:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
TS är skriven av en retard. Har du skrivit?

Vad är har du skrivit? Du är själv retard, följ topic och försök besvara om det germanska som finns i Sverige.
Citera
Igår, 20:36
Medlem
Citat:
Vad är har du skrivit? Du är själv retard, följ topic och försök besvara om det germanska som finns i Sverige.

Ska man yra om judar och nazister är det bäst att inte framstå som retard. Annars kommer gasen fram.
Citera
Igår, 20:38
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Svensk-germaner då, men någon får rätta tråden då, jag råkade skriva att svenskar är helt germanska, vi är skandinavier egentligen och vikingar.

"Vi"? Du har inte en droppe svenskt blod i dig.

Du kan lika gärna skriva att svenskar är turkar eftersom Sverige koloniserades av människor från Anatolien för 6000 år sen.

Citat:
Måste man skriva perfekt? Bara man har en bra poäng.

Du har ingen "poäng" öht du framstår som ett litet barn som halvsov dig igenom mellanstadiet och nu försöker återberätta saker du knappt hört och inte ens förstått.
Citera
Igår, 20:38
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Kom ihåg att Mossad dödade de flesta av dessa människor i efterhand, för att de var nazister som tyckte att judarna såg annorlunda ut, med krokiga näsor och annat språk.

Nej, Mossad dödade inte krigsförbrytarna för att nazisterna tyckte att judarna såg annorlunda ut.
Citera
Igår, 20:54
Avslutad
Citat:
"Vi"? Du har inte en droppe svenskt blod i dig.

Det stämmer att jag inte är etnisk svensk, men jag är assyrisk egentligen, men då jag har bott här länge så är jag integrerad vid det här laget.

Citat:
Du har ingen "poäng" öht du framstår som ett litet barn som halvsov dig igenom mellanstadiet och nu försöker återberätta saker du knappt hört och inte ens förstått.

Du har rätt att jag inte är etnisk svensk, men vad har det med germansk kultur att göra, de flesta svenskar är tyvärr germaner eller från tyskland, de var sjörövare och vikingar som kom hit, bevisa motsatsen annars har jag rätt.
Citera
Igår, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej, Mossad dödade inte krigsförbrytarna för att nazisterna tyckte att judarna såg annorlunda ut.

Jag skrev ju att nazisterna tyckte att judar var fula, men att mossad lyckades döda dom tillslut, vad är din poäng då?
Citera
Igår, 21:01
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Såg häromdagen detta filmklippet, om hur de förklarar hur de dog de som gjorde kriget och de som ville rädda sitt vithyade land inför framtiden:

https://www.youtube.com/watch?v=eIq35X__dak

Många av dem dog på svåra sätt, man måste komma ihåg att människan har alltid krigat, så att dom var inte dåliga människor för det.

Men att dom kanske gick för långt med hur mycket dom krigade och hur många de dödade av judarna, som också vann tillslut och fick döda dom tillbaka.

Judins ser inte ut som etniska germaner eller svenskar, det var också därför hitler dödade dom i stora mängder.

Kommer Sverige öka sin germanska historia inför framtiden, dvs gilla allt som har med det germanska arvet inför framtiden, Sverige bör vara 80% germanskt, och 10% arabisk och 5% neger, 5% andra länder.

Men detta är ändå ett germanskt land med många svenskar både tjejer och killar, hur tänker de kring hitler kriget?
Har du överhuvudtaget nån skolning du jävla snömosare
Citera
Igår, 21:06
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Jag skrev ju att nazisterna tyckte att judar var fula, men att mossad lyckades döda dom tillslut, vad är din poäng då?

Nej du skrev:

Citat:
Kom ihåg att Mossad dödade de flesta av dessa människor i efterhand, för att de var nazister som tyckte att judarna såg annorlunda ut, med krokiga näsor och annat språk.

På svenska betyder det att du tror att Mossad dödade nazisterna för att nazisterna tyckte att judarna såg annorlunda ut och inte för att de gjorde någonting.
Citera
Igår, 21:07
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Det stämmer att jag inte är etnisk svensk, men jag är assyrisk egentligen, men då jag har bott här länge så är jag integrerad vid det här laget.

Inte svensk öht med andra ord. Inte ens europé.

Citat:
Du har rätt att jag inte är etnisk svensk, men vad har det med germansk kultur att göra, de flesta svenskar är tyvärr germaner eller från tyskland, de var sjörövare och vikingar som kom hit, bevisa motsatsen annars har jag rätt.

Du vet inte vad en "german" är, och Tyskland har fortfarande inte ett jota med det hela att göra. Sverige har funnits tusen år längre än Tyskland, så lite visst du.

Vikingar kom inte från centrala Europa din obildade, utvecklingsstörda idiot. Vikingakulturen utvecklades i Skandinavien, helt på egen hand.

Du har fel, och det är du med dina verklighetsfrånvända idiotuttalanden som har beviabördan på dig. Inte ens det fattar du.
Sluta skäm ut dig, du framställer dig enbart mer och mer som en komplett mongoloid.
Citera
Igår, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej du skrev:

På svenska betyder det att du tror att Mossad dödade nazisterna för att nazisterna tyckte att judarna såg annorlunda ut och inte för att de gjorde någonting.

Du är för rolig, måste du trixa med orden, mossad dödade dom av ilska ändå också, ingen skall tycka att de är kroknäsor, judar är inte finaste ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in