2026-07-08, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Hej detta är lite frågor till killar ber om ursäkt om frågorna är korkade men jag är lite nyfiken 😅.

Om du träffar en tjej som du har känslor för och som du tycker är väldigt snygg/sexig får du utlösning rätt fort då om ni har sex i början av dejting/första gången man ligger med en ny partner ?

Vad avgör om du kommer fort ? Kommer du fortare om tjejen är tight ?

Vad krävs för att ni ska få stånd om ni träffar nån ni tycker är snygg ? Räcker det med en kram om ni är väldigt attraherade av tjejen ?

Vill ni ligga kvar och mysa efter sex om det är en tjej ni är väldigt attraherad av ?
Svarar jakande på allt utom att det skulle räcka med en kram. Men i övre tonåren hade det nog räckt, är närmare 60 idag.

Det som styr hur fort jag kommer är framförallt hur lång tid det gått sedan jag senast blev omsluten av en kvinna, men hur attraktiv hon är och hur kåt hon gör mig spelar också in.

Hur tight hon är spelar också roll. Men även hennes struktur där inne. Somliga slidor är bara som ett slätt rör, i andra händer det grejer grejer där inne. Saften skiljer också, kvalité allt från vinäger till flytande smör.

Ligga och mysa efteråt är härligt. Efterspelet börjar med att ha den kvar inne, känna "efterskalven" av våra orgasmer. Är hon attraktiv nog så kan det bli en andra gång under samma säng-session och då blir det betydligt långvarigare.

Sedan finns nåt som kallas "The Coolidge effect" (googla) som jag aldrig haft förmånen att testa. Kortfattat ska den innebära att när en karl slaknat efter sex, så kan han få nytt stånd tämligen direkt om en ny kvinna introduceras. Gäller tydligen många djur också.

TS kan kanske bekräfta något jag upplevt. För mig avtar intresset för sex ju oftare jag har det, men nästan alla kvinnor jag varit med om så har det varit motsatt. Den "värsta" blev närmast nymfoman, som värst 5-6 gånger om dan och där gick min definitiva gräns. Men då hade hon en förmåga utöver det vanliga att göra män kåta.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-07-08 kl. 13:05. Anledning: Glömde
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in