Igår, 00:33
Medlem
Hej detta är lite frågor till killar ber om ursäkt om frågorna är korkade men jag är lite nyfiken 😅.

Om du träffar en tjej som du har känslor för och som du tycker är väldigt snygg/sexig får du utlösning rätt fort då om ni har sex i början av dejting/första gången man ligger med en ny partner ?

Vad avgör om du kommer fort ? Kommer du fortare om tjejen är tight ?

Vad krävs för att ni ska få stånd om ni träffar nån ni tycker är snygg ? Räcker det med en kram om ni är väldigt attraherade av tjejen ?

Vill ni ligga kvar och mysa efter sex om det är en tjej ni är väldigt attraherad av ?
Citera
Igår, 01:13
Medlem
Queutards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Om du träffar en tjej som du har känslor för och som du tycker är väldigt snygg/sexig får du utlösning rätt fort då om ni har sex i början av dejting/första gången man ligger med en ny partner ?

En ren funktion av graden av kåthet.

Citat:

Inte en variabel. Se ovan.

Citat:
Vad krävs för att ni ska få stånd om ni träffar nån ni tycker är snygg ? Räcker det med en kram om ni är väldigt attraherade av tjejen ?

Nja, om det indikerar en fortsättning kanske. Vill se röven, det höjer blodtrycket flera gånger om på en millisekund.

Citat:
Vill ni ligga kvar och mysa efter sex om det är en tjej ni är väldigt attraherad av ?

Nä, då vill man dåsa ruset av sig ett tag, sedan tappar man intresset och vill göra annat.
Citera
Igår, 06:22
Medlem
Belters avatar
Känns som man tillbaka i mellanstadiet nu. Ska man fråga chans också eller vad är det frågan om?
Eller du kanske är på spektrumet??
Citera
Igår, 07:53
Medlem
sommarlovs avatar
Män är precis som kvinnor uppdelade i flera olika känslor.
Allt ifrån rosa förälskelse till brutal kåthet.

Vad som avgör utlösningens hastighet är en mängd faktorer.
Det bästa är om du talar med den mannen som du hänger med för stunden.
Här på nätet får du bara trams-svar.
Citera
Igår, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Känns som man tillbaka i mellanstadiet nu. Ska man fråga chans också eller vad är det frågan om?
Eller du kanske är på spektrumet??

Jaha du får inte chans på mig iaf
Citera
Igår, 09:34
Medlem
Citat:
Det har inget med denna tråd att göra jag funderar hur killar är rent allmänt om dom har sex med nån dom är väldigt attraherade av

Bara rent allmänt betyder att svaren du får kommer vara väldigt anekdotiska och du kommer ha noll användning av informationen. Dels för att de flesta här är lite speciella men också dels för att du frågar en grupp på kanske 30k personer varav 20 svarar. Det är pissi havet av vad alla tycker och anser.

Alla är unika. Finns inget universiellt som är "alla killar" eller "alla tjejer".

Vissa kommer fort, vissa kan hålla på länge. Vissa sätter utseende först, andra sätter personlighet eller handling högre. Vissa gillar närhet och att mysa, vissa blir helt lamslagna och vill bara gå.

Då har vi inte ens nämnt fetisher, kinks, läggningar, leksaker, etc.

Det finns en anledning till varför svaren "är det här mellanstadiet?" finns i tråden.
Citera
Igår, 09:40
Medlem
Svar i fet text
Avvik betyder inte motsatsen nödvändigtvis

Citat:
Hej detta är lite frågor till killar ber om ursäkt om frågorna är korkade men jag är lite nyfiken 😅.

Ja för man är sugen mest hela tiden

Förspel å kåthet. Att han kommer snabbt är ett gott tecken för dig.
Tight är sexigt men inte skönt. Det ska vara lagom

Inte mycket, på allmän plats kan man väl abstrahera men ligger man på soffan blir det ofta hårt fort.

Man vill vara nära mest hela tiden
Citera
Igår, 09:44
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Det har inget med denna tråd att göra jag funderar hur killar är rent allmänt om dom har sex med nån dom är väldigt attraherade av

Jaharu. Alla dina trådar handlar om samma sak och återkopplar till dina tidigare trådar om samma ämne. Du kommer inte kunna utröna om ditt ligg var väldigt attraherad av dig baserat på svaren du får i den här tråden. Han kommer oavsett inte springa tillbaka till dig.
Citera
Igår, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Jaharu. Alla dina trådar handlar om samma sak och återkopplar till dina tidigare trådar om samma ämne. Du kommer inte kunna utröna om ditt ligg var väldigt attraherad av dig baserat på svaren du får i den här tråden. Han kommer oavsett inte springa tillbaka till dig.

Nähe vi får väl se sen
Citera
Igår, 11:27
Medlem
Stark-Senaps avatar
Låter som TS träffat en pojkvasker som inte gör mycket ifrån sig innan det hela snabbt är över. Trisk!

Bo honom prova ”tjack+Kamagra” och jag lovar du kommer bli tillfredsställd.
Citera
Igår, 15:52
Medlem
Smekarn87s avatar
Några grejer.

Man slutar kolla porr om man har en snygg tjej så då är man mindre avtrubbad. Då kommer man tyvärr lättare. Jag gillar egentligen inte att man ser förtidig utlösning som något negativt. Det är ju ett friskhetstecken.

Kvinnor som pratar om sitt sexliv de haft med andra män. Då kommer man aldrig och slaknar.

Efter många jordsnurr är det också bra om fitting har någon sorts tighthet. Jag har en helt vanlig penis och inga flashbackcentimeter. Faktum är att jag är 100% säker på att tigh-gap korrelerar med slappare fitta samt hjulbenhet.
Citera
Igår, 16:38
Medlem
Citat:

Beror på många saker. Inte nödvändigtvis att det är första gången med en partner.

Citat:

Förspel, kåthet, tid sedan senast, m.fl. Är det riktigt hett kan jag dock vara igång igen på ett par minuter.

Citat:

Återigen, beror på, men med en partner som jag älskar krävs ytterst lite om jag inte är utmattad/trött/stressad. Hennes röst, hennes doft, närhet osv. Kan t.o.m räcka bara att tänka på henne.

Citat:

Absolut, finns få saker som är så bra. Sen är känslor viktigt där, det räcker inte med fysiskt attraktivitet.
Senast redigerad av Iceblade02 Igår kl. 16:43. Anledning: missade besvara en fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in