2026-07-06, 15:46
Medlem
Darkyducks avatar
Har ni hört talas om batman badankor i Sverige, dom ger folk lugn och ro i hemmet och man kan bada i lugn och ro, få vila ut sig innan jobbet eller efter jobbet, eller i hemmet.

https://www.spelexperten.com/leksaker/roliga-prylar/badanka-dark-duck.html

Sådant här ger glädje tycker jag, sedan att priset inte var så farligt dyrt är roligt, någon mer här som funderar på att kanske köpa en sådan? =)
Citera
2026-07-06, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkyduck
Har ni hört talas om batman badankor i Sverige, dom ger folk lugn och ro i hemmet och man kan bada i lugn och ro, få vila ut sig innan jobbet eller efter jobbet, eller i hemmet.

Sådant här ger glädje tycker jag, sedan att priset inte var så farligt dyrt är roligt, någon mer här som funderar på att kanske köpa en sådan? =)
Nej men jag har en eller några hitman-badankor. (kommer inte ihåg antalet).
Citera
2026-07-06, 16:01
Medlem
Darkyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Nej men jag har en eller några hitman-badankor. (kommer inte ihåg antalet).

Funderar på att köpa denna batman anka, den ger mig lugn och ro vibbar, har dock ej ett badkar men man kan ju ha dem i duschrummet.
Citera
2026-07-06, 16:13
Medlem
Citat:
Funderar på att köpa denna batman anka, den ger mig lugn och ro vibbar, har dock ej ett badkar men man kan ju ha dem i duschrummet.
Har inte heller något badkar.
Citera
2026-07-06, 17:00
Medlem
Det finns många sorters badankor.
Dom är coola.
Citera
2026-07-06, 17:21
Moderator
evilhoneys avatar
Bostad, hem och trädgård --> Inredning
/Moderator
Citera
2026-07-06, 17:38
Medlem
Darkyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Det finns många sorters badankor.
Dom är coola.

Dom ger en lugn och ro när man kollar på dom, tänkte ha den nära duschen. Kanske lägger en beställning.
Citera
2026-07-06, 17:52
Medlem
Diamondgrits avatar
Har aldrig köpt en badanka, nej. Däremot har jag en som jag stulit från ett hotell.

EDIT: Det är inte nån batmananka jag talar om nu, utan en mer klassisk gul en. Han har ett cyklop vilket är lite lustigt.
Senast redigerad av Diamondgrit 2026-07-06 kl. 17:58.
Citera
Igår, 02:33
Medlem
Citat:

Kan vara trevliga men med giftiga kemikalier då de tyvärr är från slavfabriker i asien.

Inget man vill ha i varmt vatten eller i hemmet.
Citera
Igår, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Kan vara trevliga men med giftiga kemikalier då de tyvärr är från slavfabriker i asien.

Inget man vill ha i varmt vatten eller i hemmet.
Samlar mögel i sig också. Så fin reklam för företaget och produkten var det inte.
Citera
Igår, 13:38
Bannlyst
Tycker jag kan ta det lugnt utan badanka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här