Citat:
Det är nästan fascinerande hur du lyckas missuppfatta precis allt jag skriver. Din läsförståelse är verkligen på en helt unik bottennivå, men man kanske inte kan förvänta sig mer av en skåning som har gått helt vilse i sina egna känslor.
Haha, du är en åsna som rapar upp din husses alla måsten och tyckanden... Hur känns det att var husses hund?
Du varnar inte för ett skit - du omhuldar överstatlighet och dess legitimitet då dina trosor blir våta av detta. Om lagarna skulle ändras från vad vi ser nu - alltså längre straff ( i folkmun; värre straff), skulle du då anamma dessa som du nu gör dessa i nuläget? Skulle du godta ev. ökade straff, lika fint som du gör med nuvarande lagstiftning? Ditt svar ger ett verkligt svar på hur du ser på den svenska lagstiftningen i dag, och i stort, samt om du är en hund, eller åsna...
Du varnar inte för ett skit - du omhuldar överstatlighet och dess legitimitet då dina trosor blir våta av detta. Om lagarna skulle ändras från vad vi ser nu - alltså längre straff ( i folkmun; värre straff), skulle du då anamma dessa som du nu gör dessa i nuläget? Skulle du godta ev. ökade straff, lika fint som du gör med nuvarande lagstiftning? Ditt svar ger ett verkligt svar på hur du ser på den svenska lagstiftningen i dag, och i stort, samt om du är en hund, eller åsna...
Du påstår att jag "omhuldar" systemet och älskar den svenska statens utveckling? Om du hade haft den intellektuella kapaciteten att faktiskt kolla upp vad jag tycker, i stället för att bara sitta och fantisera vid tangentbordet, så hade du insett hur monumentalt fel du har.
Tror du på allvar att jag hade planerat och skapat en hel tråd om att dra ifrån Sverige för gott om jag var nöjd med hur det här landet styrs?
https://www.flashback.org/t3736808
Hela min poäng, som flyger mil över ditt huvud, är ju att jag avskyr det auktoritära kontrollsamhälle vi håller på att bygga upp, och det är precis därför jag vill härifrån.
Men vad kan man egentligen förvänta sig för logik från en individ som har lyckats skrapa ihop över 17 000 jävla inlägg på det här forumet? Det är ju helt uppenbart att du saknar ett liv utanför skärmen och har dränkt dina sista fungerande hjärnceller i rent internetförakt. Inte undra på att kvaliteten på Flashback sjunker när sådana som du står för volymen.
Som tidigare sagt är det helt hopplöst att diskutera med någon som är efterbliven,, eller ännu värre, en skåning.
Du är härmed officiellt placerad i papperskorgen och jag kommer inte att slösa ett enda tecken till på att besvara dina rader. Sök hjälp.