2026-07-05, 19:14
Medlem
Caobitus avatar
Börjar komma upp i åldern, men är kåtare än när jag var 15. Runkar minst två gånger per dag, är sjukligt hård och sprutar mängder långväga. Närmast porrmissbrukare.

Jämnåriga får knappt upp snabeln. Är det mig det är fel på, eller på dem?
Citera
2026-07-05, 19:18
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Låter fullt normalt tycker jag.
Citera
2026-07-05, 19:47
Medlem
Mailmanss avatar
Vad innebär komma upp i åldern?
30? 40? 50? 60? 70?
Citera
2026-07-05, 20:08
Medlem
Caobitus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Vad innebär komma upp i åldern?
30? 40? 50? 60? 70?

Högra delen av spektrat
Citera
2026-07-05, 20:15
Medlem
haha, det ska du va glad för. Älskar att min grova halvmeter fortfarande kan bli stenhård minst flera gånger i veckan,
Citera
2026-07-05, 20:59
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caobitu
Börjar komma upp i åldern, men är kåtare än när jag var 15. Runkar minst två gånger per dag, är sjukligt hård och sprutar mängder långväga. Närmast porrmissbrukare.

Jag är +60 och pilsk som bara den. Det är bra att hålla prostatan i gott skick genom frekventa ejakulationer. Det minskar risken för sjukdom.
Citera
2026-07-06, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caobitu

Ståndet är det kanske inget fel på men en gammal gubbe som är porrmissbrukare är ju bara patetiskt, inget riktiga män ägnar sig åt
Citera
2026-07-06, 08:35
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Ståndet är det kanske inget fel på men en gammal gubbe som är porrmissbrukare är ju bara patetiskt, inget riktiga män ägnar sig åt

Inga riktiga män, njuter av att massera sitt könsorgan och spruta, för att därefter kunna få lugn och ro och ägna sig åt viktiga saker?

Vad fan snackar du om, har du tagit knark?

Bara såna som du som sysslar med noFap är riktiga män, enligt dig va?

När du blir vuxen kommer du förstå att begreppet "riktig man" bara är social kollektiv, kvinnlig, skambeläggning av män som är fria. Som inte är slavar åt kvinnor. Och du käre noFap pojke är helt uppfylld av din önskan att slippa kritik från samhälle och kvinnor, för annars börjar du gråta.

Det finns mer än 2.000 år gamla exempel på män som ronkade, och som vände ryggen till samhällets skambeläggande i försök att förslava män, vilket traditionalism alltid ägnat sig åt.

Citat:
Diogenes från Sinope (ca 412–323 f.Kr.)
Han var den mest kände företrädaren för den kyniska filosofin och levde i extrem enkelhet i en tunna (som egentligen var ett stort lerkärl, en pithos) för att distansera sig från materiella ting och visa förakt för samhällets konventioner.

Diogenes, Dio tells us, was particularly fond of the myth about the god Pan’s discovery of masturbation. By Dio’s time, Diogenes himself was already famous for the practice, owing to his public displays. ‘If only it were so easy to relieve hunger by rubbing one’s stomach,’ he is reported to have said when confronted about it. ‘When fish need to ejaculate,’ he observed another time, again in self-defence, ‘even they are more sensible than humans. They just go out and rub themselves off on something rough.’

Pan, the story goes, frustrated by his fruitless pursuit of the nymph Echo, learned the technique from his father, Hermes, and later taught the trick to shepherds to help them cope with having to spend so much time alone in the mountains. If everyone practised such autonomy, Diogenes argued, the world would be a better place. There would have been no Trojan War for one thing, because philandering Paris would have had no need to abscond with Helen.
Senast redigerad av Din-gamla-mamma 2026-07-06 kl. 08:56.
Citera
2026-07-06, 08:40
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Anledningen till att TS har kvar sitt stånd, sexdrift och kraftfulla sprut är för att han troligtvis inte lever tillsammans med en kvinna som sugit ut livsglädjen ur honom.
Citera
2026-07-06, 09:11
Medlem
proconsuls avatar
Det kanske inte är normalt men vad gör det? Det är inte normalt att hoppa 2.45 i höjd heller men den som gör det får medalj.
Onani är nyttigt enligt all tillgänglig forskning. Så länge du inte känner att det är tvångsmässigt så kör på.
Citera
2026-07-06, 10:26
Medlem
jag är 44 och runkat 3-4 gånger om dagen senaste veckorna.
Önskar jag hade en snygg gymnasietjej att knulla istället men det är som det är.
Jag gillar orakade brunetter och kolla för mycket porr.
Citera
2026-07-06, 10:47
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Anledningen till att TS har kvar sitt stånd, sexdrift och kraftfulla sprut är för att han troligtvis inte lever tillsammans med en kvinna som sugit ut livsglädjen ur honom.

Jag som lever tillsammans med en något svår kvinna tror snarare att han har ok hormonstatus och är utvilad. Då skall det funka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in