2026-07-05, 13:22
Medlem
Kapten-Booms avatar
Ser dagligen unga tjejer, ofta väldigt snygga, som uppdaterar Instagram, där de lägger ut en "snygg-bild" på sig själv iförd tunna kläder som visar mycket av tjejens kropp, ackompanjerat av ett leende och en text i form av ett påstående som är antingen totalt självklart eller extremt ogenomtänkt.

Häromdagen såg jag en sådan tjej, 25 år gammal och blond, iförd tighta träningskläder och var uppenbarligen ute och joggade, i selfien log hon stort och höll upp en vattenflaska, "GLÖM INTE ATT DRICKA VATTEN", var bildtexten. Nähä? Bra tips, det ska jag försöka komma ihåg

Alltså, var är det för kultur som uppmuntras egentligen? Man snackar ständigt att tjejer inte ska ses som sexobjekt, ändå ser man sådant här som jag beskriver, supersnygga unga brudar som visar upp en sida offentligt där man får intrycket att de är helt tomma mellan öronen? Hur ska man ha det?
Citera
2026-07-05, 13:26
Medlem
Klandalfs avatar
Kim Kardashian, Biancha Ingrosso Shitfluencer kulturen.

100% yta, 0% substans. Du ska vara snygg och tom i huvudet, det är idealet. Då kan du tjäna pengar på att sälja samma vapid dream till andra tomma dumskallar.
Citera
2026-07-05, 13:26
Medlem
Balisers avatar
För uppmärksamhet, och tydligen lyckas de med det. :Yes:
Citera
2026-07-05, 13:32
Medlem
Raktinyllets avatar
De får massa följare, de kan sälja reklam och ta emot donationer av patetiska män. Snygga tjejer lever livet på easy-mode.
Citera
2026-07-05, 13:33
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Folk är generellt bara så smarta som de behöver att vara.
Citera
2026-07-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Boom
Häromdagen såg jag en sådan tjej, 25 år gammal och blond, iförd tighta träningskläder och var uppenbarligen ute och joggade, i selfien log hon stort och höll upp en vattenflaska, "GLÖM INTE ATT DRICKA VATTEN", var bildtexten. Nähä? Bra tips, det ska jag försöka komma ihåg
Det verkar vara så att ju snyggare man är, desto mer korkad kan man vara. Och så har de sällan läst psykologi.

Man säger "Kom ihåg att dricka vatten", då det är lättare att ta till sig positiva formuleringar.

Det kan du berätta för henne på något snyggt sätt, även om hon troligen inte kommer att förstå.

Själv är jag dock både snygg och smart.
Citera
2026-07-05, 13:35
Medlem
Jag är lite nyfiken på hur det kommer sig att man hamnar på dessa unga, snygga, sjukt korkade tjejers sociala medier? Råkar man klicka på något eller söker man mer aktivt?
Citera
2026-07-05, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Boom
Ser dagligen unga tjejer, ofta väldigt snygga, som uppdaterar Instagram, där de lägger ut en "snygg-bild" på sig själv iförd tunna kläder som visar mycket av tjejens kropp, ackompanjerat av ett leende och en text i form av ett påstående som är antingen totalt självklart eller extremt ogenomtänkt.

Alltså, var är det för kultur som uppmuntras egentligen? Man snackar ständigt att tjejer inte ska ses som sexobjekt, ändå ser man sådant här som jag beskriver, supersnygga unga brudar som visar upp en sida offentligt där man får intrycket att de är helt tomma mellan öronen? Hur ska man ha det?

För dom har pappor som inte ger har gett dom tillräckligt med uppmärksamhet under uppväxten..
Citera
2026-07-05, 13:46
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Tänk om dessa pantade slynorna skulle bli tvungna att skaffa sig ett riktigt jobb. Vad skulle dom jobba med då?
Citera
2026-07-05, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Jag är lite nyfiken på hur det kommer sig att man hamnar på dessa unga, snygga, sjukt korkade tjejers sociala medier? Råkar man klicka på något eller söker man mer aktivt?

Dom är överallt.
Å det räcker med ett klick så är algoritmen igång.

Jag är en man. Och dyker det upp ett en bild på en extremt porrig svettig dam så kan det hända att jag klickar.

Är jag intresserad av vad dom har att säga? nej.
Caveman12345
Citera
2026-07-05, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Tänk om dessa pantade slynorna skulle bli tvungna att skaffa sig ett riktigt jobb. Vad skulle dom jobba med då?

onlyfans?
Citera
2026-07-05, 14:05
Medlem
Ser sånt hela tiden. En snygg hora iklädd tajts och gör en HELT MENINGSLÖS ÖVNING mot en vägg, och "gör denna övning varje dag" och så stryker hon sina handflator mot en väg långsamt, jättebra övning om man vill visa röven. Alla kvinnor visar att de är horor som törstar efter uppmärksamhet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in