Igår, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallesnalpale
Nån som har namn?
20 åringen heter iaf M*x Engm*an

*=a
Oerhört tragisk. Vila i frid.
Citera
Igår, 14:09
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Dom där dödsolyckorna är inte för du får ett träd över dig på din atv. Störst att dö i sin egna skog har med alkohol och dåligt vett att göra.

Det kanske är vanligt att supa och jobba i skogen i din by, men jag har då aldrig stött på det.

Man brukar dö att klämskador, träd, traktor eller vad det nu är du får över dig.
Citera
Igår, 14:13
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Det kanske är vanligt att supa och jobba i skogen i din by, men jag har då aldrig stött på det.

Man brukar dö att klämskador, träd, traktor eller vad det nu är du får över dig.
Ja men precis. Man klantar sig och är självförvållat. Men det är som självsanering vem bryr sig liksom en idiot mindre
Citera
Igår, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson

Det är mestadels inte vid arbete i skogen folk kör ihjäl sig med fyrhjuling, utan att dom tar hjulingen till å från fest eftersom dom druckit och inte får köra bil.
I alla fall så det motiveras.

Olyckan I Nordanstig ska enligt rykten skett någonstans kring Vattrång (med r).
Citera
Igår, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrenadeSermon
Det är mestadels inte vid arbete i skogen folk kör ihjäl sig med fyrhjuling, utan att dom tar hjulingen till å från fest eftersom dom druckit och inte får köra bil.

Båda "olyckorna" hände dessutom vid midnatt och då är nog ingen och jobbar i skogen.
Citera
Igår, 16:47
Medlem
Gällande olyckan i Nordanstig så var ingen onykter.
Citera
Igår, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldsmedjan
Gällande olyckan i Nordanstig så var ingen onykter.
Okej...
Så då var det väl Romeo och Julia som vid midnatt på lördagskvällen hittade "den enda utvägen" för sin omöjliga förälskelse.
Citera
Igår, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
Okej...
Så då var det väl Romeo och Julia som vid midnatt på lördagskvällen hittade "den enda utvägen" för sin omöjliga förälskelse.

Vad vackert tänkt av dig. Nej. Där väljer man oftast fyrhjuling istället för bil då det inte är så långt mellan dessa personers hushåll. Mannens sambo skulle umgås med kvinnan, därav hämtade mannen kvinnan och tyvärr så skedde denna tragiska olycka.
Citera
Igår, 17:49
Medlem
Olyckligt!
Har du namn också?
Citera
Igår, 18:10
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrenadeSermon

Det var väl exakt vad jag skrev i mitt första inlägg. Folk kör ihjäl sig på fyllan.

Att jag kör atv själv var en sidnot, och att jag underförstått använder den till det den är tänkt till. Jobba med och inte köra med på fyllan (om det behöver förtydligas ytterligare).
Citera
Igår, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Vid årsskiftet 2024/2025 fanns det cirka 240 000 registrerade fyrhjulingar och antalet ökar. Årligen omkommer ett tiotal personer på fyrhjulingar.

Det handlar visserligen om självsanering, så de skadar ju sällan andra

De dricker och kör utan hjälm go figure
Citera
Igår, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
De dricker och kör utan hjälm go figure

Lägg till föräldrar som låter underåriga och obehöriga köra, ofta helt utan övervakning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in