Citat:
Ursprungligen postat av
Finporslinet
Senast jag var i Stockholm så var inte var 3:e människa jag såg MENA eller något annat utomeuropeiskt. Höll väl mest till runt gamla stan och de områdena. Sedan är Stockholm en turiststad då det är huvudstaden så det blir lite missvisande, många som man ser är bara där temporärt.
Jag köper dock att en väldigt stor mängd människor i Stockholm är av utomeuropeisk bakgrund, men oftast håller de till i sina egna områden.
Nej ta dig till Odenplan och spana där en solig eftermiddag som sagt.
För övrigt så är du nu för att blanda vita och östasiater alltså? Jag är också för detta men du har ju gett intryck av att vara rena nazisten och sen kommer detta helt plötsligt?
Du har inte förstått kapabla människor som kommit hit. Känner flera syrianer, de första som kommer hit kör taxi, deras barn blir mäklare, jurister, även till mindre del ingenjörer. De håller sig dock för sig själva men det finns andra grupper som blandar friskt som t ex perser, indier och kineser.
I takt med fortsatt massinvandring kommer Sverige att bli alltmer blandat. Att blandade skulle sticka ut var sant i det gamla Sverige, snart är det renrasiga svenskar som kommer att sticka ut.