skillnad på tufft spel och t ex vårdsligt spel, t ex att med full kraft gå in med dobbarna före osv sånt hade vi ingenting av men det är något vi sett genom åren i fotboll.
inte en enda spelare skadad det minsta, inte en enda omplåstring... att då snacka om fult spel när det inte blir några konsekvenser är ju rätt märkligt... inte ett blåmärke!
Tyckte det var en i det stora hela bra domarinsats, och en rolig match att titta på. Krigskänsla där ute. Inga polare i respektive lag som ler åt varandra och tar en lightcola efter matchen. Frankrike kommer se den här vinsten som en av de mer minnesvärda.
Precis. Tror inte Paraguays spelare står och töntar sig och försöker ta selfies med Mbappe som Kap Verde med Messi igår.
Fy fan. Solklar utvisning även på den idioten som sparkade sönder straffpunkten. Såna initiativ måste ju bestraffas. Plötsligt sitter VAR-rummet och sover när de varit på alerten hela mästerskapet.
Ni ska inte få förstöra fotbollen och få den att bli lika intressant som innebandy.
Jag gnäller ofta i de trådarna på att domarna blåser hela tiden i Allsvenskan. Det här är mer den nivån jag vill åt. Kanske övertydligt här, men hellre det än övertydligt åt andra hållet.
Ska han vara gentleman mot ett lag som varit på honom hela matchen igenom? Jag tror nog inte du heller hade skakat hand med ett sådant lag om du spelat.