Citat:
Ursprungligen postat av
Madrida
Ja för att jag tränar konstant annars. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp träningen framöver. Tex läkarens ord ”du ska undvika träning” och helst ”svettas” för att det förstör gipset. Hur ska den övningen göras när jag är nyopererad och det är ömt?
Ursäkta mig verkligen men är du så bitter denna lördagskväll att du skriver en roman. Så borde du se dig över i spegeln. Jag fråga om råd inte att du ska ventilera din negativa skit till mig. Jösses då patetisk

Nej jag berätta som det är ett benbrott är inte så farligt som det ser ut även om överläkare berätta , du har ett mycket komplicerat benbrott, du tittar inte på 6 veckor, du tittar på minst 14 veckor, o du ska vara glad om det ens läkt på 14 veckor, var glad om det det sluta ge värk efter ett halvår.
poängen är att ett benbott är en mycket begräsad område, i mitt fall mitt över foten o alla leder ut till tårna, dvs varenda en, frågan handlar om jag ska kunna gå normat igen eller aldrig.
Men detta hindra mig inte från att motionscykla, då leden inte berörs vid cykling så länge jag håller den stum via skon jag fick via vården. det hjälpte snarare cirkulationen av läkning av foten.
Varav jag berätta sanningen du hade ett simpelt benbrott o trodde du inte kunde anvnda tiden jag hade ett mycket komplicerat benbrott frön nov förra året till mar i år, jag gick ner 11,5kg genom hård träning under denna tid medans jag var sjukskriven, snart nere på rockey 3 där han väger 85 kg, mina muskler börja poppa ut just för denna zon 2 träning jag kunnat utföra under denna tid med sjukskrivning o 14 veckor drygt, o med komplicerat benbrott.