2026-07-02, 18:37
Medlem
KarlFarbmans avatar
Med kärlek bröder.
Ni behöver börja hänga med tjejer som är som ni. Då är chansen större att de gillar någon som är som du. Och då behöver du bara spela dig själv, det är ju betydligt enklare.
Så är du nörd, häng med nördiga tjejer. Har du nått intresse, häng med tjejer som också gillar det. Är du NPF så häng med NPF brudar. Du kommer ha kul och lära känna andra tjejer utan att du ska behöva ragga på dom. Gillar ni varandra så löser sig det. Ni kommer hitta vänner och få ligga, inte nödvändigtvis med samma person och ni kan hitta någon att leva med om det är er grej.

Men såklart. Ju mer rigid man är i sin personlighet och sina intressen, eller kanske mindre öppen för andra upplevelser ju snävare kommer ju antalet tjejer vara. Så är det bara, ingen är för alla och beggars cant really be choosers. Det är marknadsekonomi i en kapitalistisk värld. Man får rösta SD och såklart ideologiskt eller logiskt stå bakom SD men då är man en rasse och större andelen kvinnor vill inte hänga med rassetjejer. Då kan man inte vara sur för det utan istället leta efter rassebrudar.
Yours truly.
Citera
2026-07-02, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
Ni behöver börja hänga med tjejer som är som ni. Då är chansen större att de gillar någon som är som du.
Jag gillar att dricka starköl nästan dagligen. När det är UFC så sitter jag gärna upp och ser alla matcher. När det kommer till fotboll så följer jag Premier league och Champions league med stort intresse. Det är svårt att hitta brudar som gillar sånt, dom brudar som gillar att dricka dagligen ser ofta ut som vrak.
Citera
2026-07-02, 19:10
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Jag gillar att dricka starköl nästan dagligen. När det är UFC så sitter jag gärna upp och ser alla matcher. När det kommer till fotboll så följer jag Premier league och Champions league med stort intresse. Det är svårt att hitta brudar som gillar sånt, dom brudar som gillar att dricka dagligen ser ofta ut som vrak.

Lägg in lite kokain i mixen så får du tummen ur
Citera
2026-07-02, 19:11
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:

Om du vill hitta någon som gillar det du gillar så blir det ett vrak för dig. That’s life. Eller så letar du efter de brudarna som inte ser ut som ett vrak. Logik. Men mer svårfunna enligt din erfarenhet.
Citera
2026-07-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Lägg in lite kokain i mixen så får du tummen ur
Nej blää, efter en längre vistelse i Santa Marta, Colombia så har jag fått nog av den drogen. Man blir så paranoid och skruvad i skallen av det där. Kul att använda vid sex dock.
Citat:
Om du vill hitta någon som gillar det du gillar så blir det ett vrak för dig. That’s life. Eller så letar du efter de brudarna som inte ser ut som ett vrak. Logik.
Jag dejtar en latina som har tre barn, varav två är en aning dysfunktionella...så det är lite knepigt, det blir gänga typ en gång i veckan, inte speciellt kul men bättre än inget antar jag.
Citera
2026-07-02, 19:27
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Med kärlek bröder.
Ni behöver börja hänga med tjejer som är som ni. Då är chansen större att de gillar någon som är som du. Och då behöver du bara spela dig själv, det är ju betydligt enklare.
Så är du nörd, häng med nördiga tjejer. Har du nått intresse, häng med tjejer som också gillar det. Är du NPF så häng med NPF brudar. Du kommer ha kul och lära känna andra tjejer utan att du ska behöva ragga på dom. Gillar ni varandra så löser sig det. Ni kommer hitta vänner och få ligga, inte nödvändigtvis med samma person och ni kan hitta någon att leva med om det är er grej.

Men såklart. Ju mer rigid man är i sin personlighet och sina intressen, eller kanske mindre öppen för andra upplevelser ju snävare kommer ju antalet tjejer vara. Så är det bara, ingen är för alla och beggars cant really be choosers. Det är marknadsekonomi i en kapitalistisk värld. Man får rösta SD och såklart ideologiskt eller logiskt stå bakom SD men då är man en rasse och större andelen kvinnor vill inte hänga med rassetjejer. Då kan man inte vara sur för det utan istället leta efter rassebrudar.
Yours truly.

Vem vill hitta en kvinna 2026? legit pinsamt bara... Inget som ligger på min top 100 lista alltså...
Citera
2026-07-02, 19:29
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Detta stämmer inte ts ljuger
Citera
2026-07-02, 19:39
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Nej blää, efter en längre vistelse i Santa Marta, Colombia så har jag fått nog av den drogen. Man blir så paranoid och skruvad i skallen av det där. Kul att använda vid sex dock.
Jag dejtar en latina som har tre barn, varav två är en aning dysfunktionella...så det är lite knepigt, det blir gänga typ en gång i veckan, inte speciellt kul men bättre än inget antar jag.

Ja du känns verkligen som en kul kille som fler borde vara intresserade av.
Citera
2026-07-02, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Detta stämmer inte ts ljuger
Jag tror att du kan ha rätt.
Citat:
Ja du känns verkligen som en kul kille som fler borde vara intresserade av.
Skrev jag något känsligt? Har du också dysfunktionella barn, beklagar i så fall.
Citera
2026-07-02, 19:58
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Jag tror att du kan ha rätt.
Skrev jag något känsligt? Har du också dysfunktionella barn, beklagar i så fall.

Det var ett sätt att illustrera att jag alltid talar sanning.
Citera
2026-07-02, 20:01
Medlem
Citat:
Med kärlek bröder.

Yours truly.

Enkelt uttryckt, så länge nån är anatomiskt korrekt....då ökar man sina odds.
Citera
2026-07-02, 20:02
Medlem
Citat:
Det var ett sätt att illustrera att jag alltid talar sanning.
Ok, det är liksom din åsikt och du har rätt till att ha den. Resten av Flashback bryr sig inte om dina åsikter har jag en känsla av...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in